Gå til innhold

Den store lommelykt tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Akkurat fått prøvd ei ny lykt(alltid like spennende!)

5x-xml-t6-led-megalykt-a2589-420x420.jpg

 

For dere som lurer på å kjøpe et skikkelig beist som lyser som sola selv: GJØR DET!

 

Vet ikke hvorfor, men det er en unik følelse å være ute i mørket med ei god lykt i hånda. Føles ut som om du har et bål i hånda og kan peke flammene hvor du vill.

 

Den har 5 LED pærer og bruker 4 Lithium-18650 batterier (oppladbare)

 

Lykta har mange egenskaper, inkl. "SoS-modus" For dere som ikke vet hva det er, lyset sender ut 3 kjappe stråler, 3 lange stråler og tilslutt 3 kjappe.

 

 

Kort sagt er jeg meget fornøyd!

Lenke til kommentar

Det var jo en særs hyggelig pris til å være en Norsk nettbutikk.

Jeg driver butikken selv. Bestiller fra en fabrikk i Kina (tro det eller ei, men kvaliteten er faktisk god)

 

Fikk noen eksemplarer av denne lykta for noen dager siden, og tenkte folk på denne tråden hadde nytte av en norsk lommelyktbutikk som faktisk hadde lykter til under 5000.-

 

Nå virket dette som et desperat forsøk på reklame....

Lenke til kommentar

Godt å høre :)

 

Syntes selv at prisene i Norge var skyhøye, så bestemte meg for å starte en butikk med litt rimeligere priser.

Men det står at den er "Out of Stock".

 

Kunne også tenkt meg litt mer informasjon og litt mer presis informasjon. For eksempel burde "vanntett" vært supplert med IPX-6 eller hva som er riktig. Lurer også på om det bare er 1 innstilling av lysmengde på lykta.

 

Uansett virker dette som et usedvanlig godt tilbud! Jeg tenkte først bildet var av en Marauder fra Olight. Ser likt ut, men Marauder koster vel omtrent det femdobbelte i Norge.

Endret av ærligøs
Lenke til kommentar

 

Godt å høre :)

 

Syntes selv at prisene i Norge var skyhøye, så bestemte meg for å starte en butikk med litt rimeligere priser.

Men det står at den er "Out of Stock".

 

Kunne også tenkt meg litt mer informasjon og litt mer presis informasjon. For eksempel burde "vanntett" vært supplert med IPX-6 eller hva som er riktig. Lurer også på om det bare er 1 innstilling av lysmengde på lykta.

 

Uansett virker dette som et usedvanlig godt tilbud! Jeg tenkte først bildet var av en Marauder fra Olight. Ser likt ut, men Marauder koster vel omtrent det femdobbelte i Norge.

 

Det skulle være ordnet nå. Si ifra om det er noe du savner på siden min :)

Lenke til kommentar

Rimelig nystarta. fått kontroll på ting nå, men fortsatt små justeringer og finpusser jeg må ordne.

 

 

 

Jeg synes du kunne hatt en "Om oss"-knapp, eller noe tilsvarende. Der kunne du hatt ditt fulle navn og bilde av deg selv. Det bidrar litt til en følelse av trygghet for meg som kjøper. Jeg synes mange nettsider slurver med dette. "Hvorfor står de ikke fram og viser seg og er stolt av sin nettside", tenker jeg av og til.

 

Uansett ønsker jeg deg lykke til med siden! Lover å ha den i mente når jeg skal kjøpe neste lykt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...