hernil Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hva er vitsen med å "disse" to nordmenn som er dømt til døden? Hva er vitsen med å disse en fyr som har glemt å ta på seg den ene sokken? Er han med sokkene dødsdømt?Er han med sokkene norsk STATSBORGER!? Hvis du greier å bevise noen av disse svarene til å bli ja skal jeg gi meg. Jeg tror du har misforstått bildet av moland & co. Karius og Bactus-historien er et et trist epos om to stakkars hardt arbeidende og uskyldige skapninger som ble urettferdig forfulgt og tilslutt sendt ut på en ferd som ikke kunne ende med noe annet enn en langsom og pinefull død. Alt de gjorde galt var å være på feil plass til feil tid og gjøre det som var naturlig for dem. Hvis du ser filosofisk på dette så er jo det akkurat det samme som skjedde i Kongo. Jeg tror det er det som er poenget med bildet. Begge deler er en tragedie som er Shakespear verdig. Sarkasme - brukt riktig er det det ultimate våpenet på et diskusjonsforum. L4r5 har svart belte i sarkasme! Endret 5. oktober 2009 av hernil Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Alle husker vel disse 2? Det siste vi så til dem var på en liten flåte ute på det åpne havet... - skulle alt stoppe der? Årene har gått og så plutselig dukker de opp på skjermen igjen. Det går som regel bra til slutt Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Haha, fantastisk:D:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå