spetwols Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg var på Sci-fi messe i Sverige i fjord med min far og bror. Skal fortelle litt om hva messen er osv fordi som ikke vet og legge ut noen bilder. UPDATE 2010!! Nå er det offentligjort 2 messer i vår. Gøteborg 6-7 Mars. Dit kommer det 4 skuespillere som signerer osv. Er kun en som er blitt offentligjort hittil og det er : Edwart Furlong Han var også i malmø 2009. Malmø 27-28 Mars Ingen skuespillere står på planen enda. Hadde vært kult om noen andre skal dit,hvertfall til gøteborg! Det er rundt 4 messer i Sverige i året. Der har dem alt vi film elskere,elsker Det kommer kjente skuespillere,de sitter og skriver autografer og man kan ta Photo shoots med dem vist man vil. Koster så klart penger. Det er Billig filmer,Film cells,plakater,film figurer. The hall of fame kommer også og har utstilling. Er også en del ekte film rekvisiter dem har samlet der. Fra terminator,Indiana Jones osv. Rett og slett alt innen film man kan tenke seg omtrent.Det var rett og slett en drøm! Noen av kjedene som var der: The hall of fame PowerStore Play.com DarkDisc.com Da jeg var der kom 20th Century Fox også. +++++Masse mer!! Noen av skuespillerne som var der: Edward Furlong Michael Biehn Robert Knepper Gunnar Hansen Ian Whyte Carl Weathers og mange andre. Det er 2 messer til i år. En i Helsingborg og en i Stockholm. Da kommer bland annet Danny Treyo,Richard Kiel,Edward Furlong. Og alt annen informasjon finner dere her: http://www.scifiworld.se/ Altså håper noen får nytte av dette og jeg anbefaler VIRKELIG STERKT og dra dere som ikke har vert der. Som vanlig blir trådene mine bombadert med dritt så håper jeg har klart og lage noe fornuftig denne gange da hehe. En opplevelse dere aldri glemmer ! Her kommer noen bilder fra messen: enjoy!! En hyggelig overaskelse Masse autografer til salgs Diverse autografer Film cells Diverse stand up papp greier The terminator! Micheal Biehn. Diverse ferdig rammede autografer The terminator skull! Var til salgs. Underlig at jeg ikke kjopte den. Eller var nok fordi jeg ikke hadde penger nok. Diverse full size face osv til salgs. hehe måtte på hotele og legge igjen noe det jeg har kjopt. Blei litt mye og gå rund og bære på hele dagen. Det var heller ikke akkurat siste tur til hotellet. Var sf film om jeg husker riktig. Hellraiser! The Hannibal! Mads Mikkelsen skriver autograf til meg. Noen av de ekte film rekvisitene som var der. Danny Trejo En av autografene jeg kjøpte. Rammet dem inn også. fatters betalte da. kosta 250 for en ramme. Danny Trejo : ) fy flate her var det masse film figurer!! Brukte hvertfall rundt 5lapper bare her og er kommet hjem og åpner vidundere mitt Finnes bare 1000 stykker av den utgaven. Endret 11. januar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Danny Trejo. Stilig! Solgte de filmer der også? Har alltid drømt om å finne mange sjeldne perler på et sted som det der. 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Danny Trejo. Stilig! Solgte de filmer der også? Har alltid drømt om å finne mange sjeldne perler på et sted som det der. Jepp. Så klart de solgte filmer der! Var forskjellige dvd butikker som var der. Så var det en egen privat persjon som har samlet masse forskjellig sjeldene filmer osv brukt som han solgte. Men det var masse masse filmer der! og veldig billig også. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Update øverst!! Hope 2 see you! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg var på noe lignende på Norges Varemesse på Lillestrøm for noen år siden. Utrolig morsomt, men det ser ut som de Sverige er litt større. Fikk tatt bilde sammen med John Rhys-Davies (Gimli). Kostet egentlig noen hundrelapper, men jeg møtte han vandrende rundt seinere og fikk det gratis Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg var på noe lignende på Norges Varemesse på Lillestrøm for noen år siden. Utrolig morsomt, men det ser ut som de Sverige er litt større. Fikk tatt bilde sammen med John Rhys-Davies (Gimli). Kostet egentlig noen hundrelapper, men jeg møtte han vandrende rundt seinere og fikk det gratis Hehe, Ja det stemmer. Var der i høst nå, og han som driver greiene der, fortalte at de også hadde en film masse i lillestrøm for noen år siden. Men det ble tydeligvis ikke noen stor suksess, så det ble det slutt på med engang. Det var veldig dumt hvertfall. Jeg viste ikke om den engang da, hadde jeg gjort det hadde jeg kommet så klart! Var på masse med en kamerat i stockholm i høst nå i november. Da kom også Edwart Furlong dit, drit kult å møte ham, selv om han ser ut som et narko vrak Vi møtte han også når vi var på butikken der. ^^ Fikk hvertfall autografen hans på T2 dvd cover. Trur den messa var litt støre en den i Goteberg. Sinnsykt mye rått der! Trykk her, så ser du de 2 neste messene som kommer til våren. Ser også hvilken skuespillere som kommer dit, og greier. Anbefaler STERKT å dra dit om du er en stor film enustiast! Kjempe guttetur en drøy helg. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 spetwols, jeg tar av meg hatten, jeg er mektig imponert. Man skal være filmentusiast av rang for å delta slik det. Veldig artig lesestoff også, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå