Tazic Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) ok jeg har nå spilt wow lenge med mitt gode G15 Tastatur. og plutselig når jeg ser nerme nokk så viser ikke Stats lengre på LCD skjermen... jeg så igjennom "Help" og andre ting men den vil bare ikke vise stats når jeg er inne på spillet bare det vanlige ... klokka, performance monitor....) Viser ikke engang at jeg har Wow oppe på LCD skjermen.. viser bare sånn som det ser ut etter du har startet pcen... Koss kan jeg fikse dette? Tastaturet er http://www.lannerscafe.com/img/g15.jpg Endret 5. oktober 2009 av Tazic Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Åpne konfigurasjonen til LCD skjermen (ikon på oppgavelinja), sjekk at World Of Warcraft er haket ut under "programmer". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Evt bare reinnstaller programvaren som fulgte med tastaturet... Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Åpne konfigurasjonen til LCD skjermen (ikon på oppgavelinja), sjekk at World Of Warcraft er haket ut under "programmer". ja den er haket men den finner aldri ut at jeg spiller wow .. den finner bare ut omg jeg spiller Wc3 eller Starcraft ... Lenke til kommentar
Tern Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hadde samme problemet før jeg byttet ut stasjonære pc til laptop, jeg reinstallerte G15 software, og haket ut wow inne på configuration. burde fikse det, er jeg ikke sikker, har du gjort noe med wow, reinstallerte eller noe lignende. ps, han jeg kjøpte G15 av hadde et lignende problem, men hadde hadde ikke wow installert, han kjørte fra ekstern harddisk, bare noe å ha i tankene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja du kan jo lete opp banen til wow manuelt om jeg ikke husker feil. Er ikke hjemme og har ikke wow på bærbaren så får dessverre ikke sjekka. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) hadde samme problemet før jeg byttet ut stasjonære pc til laptop, jeg reinstallerte G15 software, og haket ut wow inne på configuration. burde fikse det, er jeg ikke sikker, har du gjort noe med wow, reinstallerte eller noe lignende. ps, han jeg kjøpte G15 av hadde et lignende problem, men hadde hadde ikke wow installert, han kjørte fra ekstern harddisk, bare noe å ha i tankene. Jeg letet fram til wow i begynnelsen men jeg har ikke reinstallert Tastaturet .. Endret 13. oktober 2009 av Tazic Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Reinstallerte Tastaturet Funker fremdeles ikke .... ke søren er gale D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå