-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Nå skal det seg ha til at jeg har en meget dårlig humor, så vet ikke om andre syntes dette var like morsomt som meg =) Jeg trakk hvertfall på smilebåndet da jeg såg tråden =) Er klar over at Bruker1 sikkert bare bløffet men var litt arti å se resultatet. Men here goes: Hva du jobber som: Pilot Hvor gammel du er: 26år Hva du tjener du i året: varierer ca 1.300.000 Hvor mye betaler du i skatt? 45% Utdanning: 3årig almenn fag, Phoenix East Aviation 2år, div kurs og sertifiseringer. +++ Moron [Link]. Reiser til miami i sommer og hvet at det er 21 år grense på øl/sprit der. Hvordan er det med uteplassene i der forsjellige byene? Er dem veldig strenge på dette? Jeg er 20 år. og blir en kjip tur vist jeg ikke kommer inn noen uteplasser. Noen som har noen erfaring? (viste ikke hvor jeg skulle poste dette Sjekk datoen, i quotene. Så ser du sikkert poenge ;p Endret 17. oktober 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Benjamin Button syndrome? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha, skal ikke se bort ifra det Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg måtte klø meg litt i hodet, men da jeg forsto gullkornet, lo jeg hardt. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Se på datoene, og påstått alder. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Godt du sensurerer brukernavnet men beholder linken til quote nr 2 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hahaha, tok den nå Endret 29. oktober 2009 av Erav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå