Jajakanskjedet Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 HEI! jeg har en acer aspire 6930G (ca 5 måneder gammel). Jeg har aldrig hatt noen problemer med den, men i det siste har den fryst når jeg ikke har rørt den. Hver gang jeg går fra den i kansje 1 times tid...fryser den seg helt. Står bare dette "loading" tegnet til vista. Så tar jeg ut og inn bateriet, og den virker. Dette er jo veldig plagsomt. Spesielt om jeg skal laste ned eller installere noe, så fryser pcen seg! Noen som har en ide om hvordan jeg kan fikse dette? Takker for svar Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Du kan levere den inn til ein el-butikk. Men du kan også laste ned: Ad-Aware, CCleaner, Avast, og andre program som kan rense datamaskinen din. Du kan slette leserloggen din. For google chrome: ctrl+j For windows: ctrl+shift+del. Du kan også gå inn på sikkerhet og slette leserloggen derifrå, du bør helst krysse av for alt, og slette alt som er mulig. (Ikkje filer på datamaskinen.) Om dette ikkje fungerer, kan du levere den inn til ein el-forhandler. Og det er forresten IKKJE bra for datamskinen din å ta ut batteriet. Den blir litt og litt mer slitt etter kvar gong du gjør det. Du bør heller bare holde inne av-knappen. Då kommer datamskinn til å skru seg av automatisk uansett om den er fryst eller ikkje. Men det er selvsagt heller ikkje positivt for maskinen. Prøv å skru av maskinen så lite som muleg på denne måten. Endret 6. oktober 2009 av Gameplayer50 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå