chma Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Sitter her med Replay Dance maina 2. Der er det et program som den bruker til å spille av for å forhindre kopi. Problemet er at programmet får pcen til å hakke og lagge sikkelig....her snakker vi om en cpu bruk på mellom 95-99%...... Det begynner å bli veldig irriterende... Noen som vet hvordan man kan komme rundt slike sperre evnt hvordan få bort sperrene slik at jeg kan høre på cden mens jeg spiller eller surfer på nett uten at det skal henge maskinen? Evnt om det finnes noen program som kan lese .cds fil hvor dataene ligger, spille listen ligger i en ini fil. Har prøvd å lete etter programmer, men finner ikke noe. Det burde da finnes noen programmer som kan åpne den filen? takker for eventuelle svar Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Bruk en ny cdromspiller (Min ASUS CRW-4824A funker fint) og EAC i burst-mode. Deretter ripper du plata og brenner en kopi. Voila! CD uten kopisperre... Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 hmm, problemet er ikek at den er kopisperra, men at jeg ikke får brukt et annet program til å åpne cds filen Lenke til kommentar
maedox Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 CDex eller MusicMatch burde ordne biffen. (CDeX er gratis). Bruk et av programmene til å rippe CDen til mp3 el., evt. bare spille den av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå