Newar Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 -LENAS STiRRE-TEST- Her er testen som viser hvorfor stirring oppstår. Gjerne print ut dette arket slik at det senere blir enklere for deg å regne ut sluttresultatet. Kryss av for hver påstand du er enig i. Du har: [] Store, runde pupper [] Fast, fin rompe [] Slank, atletisk kropp [] symmetrisk ansikt og kropp [] rene og rette ansiktstrekk [] Pent, stramt antrekk [] Bærer farger/sminke som passer deg Hvert kryss er verdt et poeng. Regn disse sammen for å finne din poengsum. 1 poeng: Menn stirrer fordi du er støgg. Du hører bedre hjemme i skyggene av natten, kun tillatt å krype ut for å samle inn det mest nødvendige av mat og sanitetsutstyr. 2-3 poeng: Menn stirrer av en annen grunn en det kroppslige. Kanskje du bør jobbe med holdningen din. 4-5 poeng: Menn stirrer fordi du er tiltrekkende. Du er en aktiv og sporty jente som kun ved tilstedeværelse skaper en god og lett stemning. 6-7 poeng: Menn stirrer fordi du e dæilig!! Forgudet av de gavmilde, forhatt av de forsmåddee. Din skjønnhet kjenner ingen grenser! Blikkene følger deg fra du først oppfattes til du elegant valser ut døra. Du er oppmerksomhetens naturlige midtpunkt hvor enn du befinner deg. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Flott test! Funker den for menn også? Endret 5. oktober 2009 av Sindrato Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Om du kan svare ja på det første spørsmålet så Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Manboobs er ikke sexy^^ Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så nettopp et program der ei jente hadde gått ned fra 140 kilo til 59 kilo, og opererte vekk den overflødige huden etterpå. Familien moret seg over hvordan menn hadde begynt å stirre på henne. "Så du den mannen utenfor butikken som kjørte inn i noen paller fordi han stirret slik på deg?" Da lo jeg, hehe. Og dattera hennes sa til en mann: "Slutt å stirre slik på mora mi. Ser du ikke at hun har giftering?" Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Folk stirrer om du har manboobs også da! Hender jeg blir stående der og gispe, og tenker hvordan er det mulig? er det melk i de? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skjer dette vet du at du ikke er stygg hvertfall. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skjer dette vet du at du ikke er stygg hvertfall. Hun der var hvertfall ikke noe stygg! Ser du slik ut så kan du egentlig bare stenge tråden Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 kom med bilde da trådstarter så kan vi alle stirre litt! Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bilde ja... hehe..... Kom med bilder av dere da..... så kan jeg stirre litt også... Jeg får ta det som et kompliment at menn stirrer på meg. Jeg må jo være intressant på en eller annen måte Er jo mørkhåret langt hår, og ser vel litt eksotisk ut..... Kanskje det er det de faller for;) Men den med stolen... synes jeg var morsom... Jeg gikk forbi to menn som snakket, også gikk min eks og ungene et stykke bak meg. Jeg så de to mannfolkene stirret på meg, og da jeg gikk forbi så sa han ene Wow.... og fallt av stolen rett foran min eks..... mens han så at han snudde seg etter meg, mens han fallt bak over..... Stakkar fyr... fikk jo vondt av han, hvis det er min feil at han fallt av stolen.... Men han overlevde fallet , heldigvis hehe..... Jeg får ta alt sammen som et kompliment. Hver gang en mann stirrer, så får jeg si til meg selv: Wow han liker meg hehe.... Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mørkhåret og eksotisk? whaaat? og du lurer på hvorfor folk stirrer!? La oss utveksle noen bilder? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 This is getting creeepyyyyy gais... Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Utifra slik du skriver er du sikkert digg og digger det. At du har passert 30 virker litt rart. En på over 30 burde ha mer selvinnsikt enn det her. Å starte en tråd for å spørre andre om hvorfor menn stirrer når du synes selv du ser bra ut.. virker ganske meningsløst spør du meg. Er ikke meningen å fornerme deg. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er jo mørkhåret langt hår, og ser vel litt eksotisk ut..... Kanskje det er det de faller for;) Ding Ding Ding Ding! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hehe....jeg er den samme inni hodet som da jeg var 16 hehe... selv om jeg er 32 år nå Og har jo lov å lure på hvorfor menn i hele mitt liv har stirret på meg. De stirrer som om øynene holder på å falle ut av dem hehe... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Tråden anses som brudd på retningslinjene for refererte funksjon og stenges. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg