Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor stirrer menn på meg?

Gjest Guest_Line_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Line_*

Menn har en tendens til å stirre på meg... Og om jeg ser på dem tilbake, så fortsetter de gjerne å stirre.... Også snur de seg etter meg når de går i nærheten av meg...

Jeg er ikke innbilsk hehe, jeg høres jo slik ut når jeg forteller det sånn og spør slike spørsmål..., men hvorfor stirrer menn på en dame, og løfter ikke vekk blikket? Kan menn svare på den? Skal jeg tro at de gjør det fordi de liker meg? Eller fordi jeg er rett og slett rar? hehe....

Av og til får jeg lyst å ta det som et stort kompliment, men jeg vet jo ikke svaret på hvorfor de stirrer sånn....

Og tilslutt: ja, jeg elsker stirrende menn faktisk, men tror uansett ikke godt om meg selv.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Ja, jeg pleier å ta det som et kompliment, men jeg vet jo ikke hvorfor de stirrer sånn, og oppfører seg sånn.

Og det merkeligste av alt er at det er "De mannfolkene som er skikkelig pene", som stirrer mest..... Det har alltid vært sånn siden jeg var yngre, nå er jeg passert 30 , og fortsatt stirrer menn meg i senk.....

Og har hatt noen morsomme situasjoner, der en mann fallt av stolen i det jeg gikk forbi fordi han snudde seg etter meg..... Først sa han wow, også fallt han rett av stolen..... Så jeg begynner jo å lure på hvorfor noen ganger...hehe...

Lenke til kommentar

Kan være fordi du ser på dem. Når man snur seg mot noen så lager du en bevegelse som de kan se i øyekroken også snur de seg for å se hva du ser på :p Eller om du lager rare lyder eller noe xD

Neida, du er vel bare over gjennomsnittlig komfortabel for øynene!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_*

Jeg har bare hatt to menn i hele mitt liv. En som jeg hadde langt langt forhold til, og en elsker som jeg møtte et par ganger. Han elskeren bodde på andre siden av landet, og har fått meg til å føle meg skikkelig stygg. Han hater meg.

Så derfor går jeg rundt å lurer på hvorfor andre menn stirrer sånn.....

For ikke lenge siden var jeg på en konsert, og bare jeg snudde meg rundt der, da så jeg menn stirre meg i senk... og det var nesten ekkelt, for hver gang jeg så bort på en mann så stirret han..... Og hva skal jeg tro når jeg har negativ innstillinger pga negative hendelser, skal jeg ta det som et kompliment?

Ja , det er jo det jeg gjør egentlig. Jeg tror de liker meg, for det ser slik ut ...hehe makan hvor innbilsk jeg er .....

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Jeg er ikke en jente som tror jeg er noe. Men føler at blikkene viser at de har interesse. Og jeg elsker lange blikk fra menn jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Ja, jeg er jo ikke sånn at jeg tror at jeg er noe digg. Men jeg synes selv utifra bilder og filmer osv... at jeg ser bra ut.

Lenke til kommentar
Be puppene dine slutte å stirre på øynene mine!

Elsker den sitaten der =)

Ja, jeg er jo ikke sånn at jeg tror at jeg er noe digg. Men jeg synes selv utifra bilder og filmer osv... at jeg ser bra ut.

Er sikkert det vi gutta/jenta er enig med =)

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...