UniQue_QuestionZ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Eg satt med mobilen da det plutselig kom en melding fra "TV 2". Plutselig kom det en til, og en til. Tilsammen ble det oppimot 50 stykker, har slettet meldinger en god stund nå, og lurer på om det samme kan skje igjen? I meldingene stod det "PIN for nedlasting av Nyhetsvarsler: xxxx" (fire siffer, forskjellige hver gang) Er det sikkert at det er TV2 som sender desse meldingene ut, eg har aldri registrert mobilnummeret hos TV2 som eg kan huske, og selv om det var tilfelle så skulle vel ikke dette skje. Noen som vet hva det er? Har jeg noen rett til å klage? Med venlig, Gaute Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Høres ut som om noen prøver å bestille en tjeneste fra TV2s hjemmeside og (med eller uten vilje) taster inn ditt mobilnummer. Jeg fikk noe tilsvrende fra NetCom en gang og da var det en venn av meg som på død og liv skulle endre passordet mitt til "min side". Fordømt irriterende, men lite å gjøre, siden det neppe er TV2 selv som er årsaken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Eg satt med mobilen da det plutselig kom en melding fra "TV 2". Plutselig kom det en til, og en til. Tilsammen ble det oppimot 50 stykker, har slettet meldinger en god stund nå, og lurer på om det samme kan skje igjen? I meldingene stod det "PIN for nedlasting av Nyhetsvarsler: xxxx" (fire siffer, forskjellige hver gang) Er det sikkert at det er TV2 som sender desse meldingene ut, eg har aldri registrert mobilnummeret hos TV2 som eg kan huske, og selv om det var tilfelle så skulle vel ikke dette skje. Noen som vet hva det er? Har jeg noen rett til å klage? Med venlig, Gaute En eller annen skriver inn nummeret ditt nyhetsiden til TV2. Er ikke TV2 som gjør noe galt, så du har egentlig ingen rett til å klage. Lenke til kommentar
UniQue_QuestionZ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Takk for svar! Rekner nesten med at det må være en person som står bak ja, tviler nesten litt på at det er TV2 som sender mangfaldige meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå