Alliha Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hei! lurte berre på kva du anbefaler/syns er best av rock band 2 og guitar hero 5? Eg er veldig sikker på at eg vil skaffe meg eit slags gitar-spel, men er usikker på kva slags... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) En venn av meg sier at "Gitaroo man" er gøy. Kontrollene er annerledes enn guitar hero og sånt da men Endret 5. oktober 2009 av olehh Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 men så vidt eg kan sjå er dette for ps2? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En venn av meg sier at "Gitaroo man" er gøy.Kontrollene er annerledes enn guitar hero og sånt da men dette er et microsoft forum så gitaroo man er kanskje så aktuellt da? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er musikkspill begge to, så det viktigste er vel musikken som er viktigst. Dermed vinner Rock Band glatt, over 1000 låter tilgjengelig før 2009 er omme. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) oisann *lene mot rock band 2* Endret 5. oktober 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En venn av meg sier at "Gitaroo man" er gøy.Kontrollene er annerledes enn guitar hero og sånt da men dette er et microsoft forum så gitaroo man er kanskje så aktuellt da? beklager, så ikke det Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Om ein kan bruke guitar hero og rock band instrument om ein annan? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Om ein kan bruke guitar hero og rock band instrument om ein annan? http://wiki.scorehero.com/ControllerCompatibility Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Om ein kan bruke guitar hero og rock band instrument om ein annan? Jepp. OM du bruker rock band-trommene i guitar hero så får du et annet "note-spor" med kun 4 linjer i stedet for 5 som det vanligvis er. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Personlig ville jeg kjøpt Rock Band: Beatles. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 ja, trur eg går for det snart men om ein kjøper det, kan ein laste ned same songane som er til andre rock band spel? og bruke dei song pack-tinga? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 nope, kun beatles der. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 oh.. då trur eg at eg kjøper rock band 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå