jaymzfan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Er det noen som har erfaring med å gjøre en Cat5 KVM extender trådløs? Er det mulig? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 selges jo trådløse kvm extendere men ikke direkte billige. Lenke til kommentar
jaymzfan Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Nok en gang. Har du noen konkrete forslag? Eller så kan jeg spørre litt annerledes. Har en PC 100m unna som skal fjernstyres på enklest mulig måte trådløst. Altså jeg skal stå 100m unna med mus, tastatur og skjerm og styre denne PCen (PS/2 og VGA) trådløst. Hvilke løsninger finnes? Jeg vet om Aten CN8000 KVM on the net, men jeg synes den er i dyreste laget. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Sette opp en tynnklient med RDP virker mye enklere og billigere. Lenke til kommentar
jaymzfan Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Selvfølgelig hadde det vært enklest om det hadde vært mulig. Dette er ikke en vanlig PC, men avansert måleutstyr med hardware basert på PC og et eget operativsystem. Kun tilkobling for skjerm, mus og tastatur. Ikke noe annet. Det er derfor ikke mulig å innstallere noe som helst, eller koble til noe med RJ-45 e.l. Dessverre for meg. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor kan ikke leverandøren som lager dette avanserte måleutstyret lage en variant som kan fjernstyres da? Eller i det minste putte greiene i en standard Intel-server med remote kort. Avansert - kanskje. Proprietært - høres sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå