Peer Grynt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei Noen fortalte meg at bildekvaliteten varierer med hvilke visningsprogram man bruker. Til nå har jeg brukt Picasa som visnings- og redigeringsprogram, men nå er jeg blitt fortalt at bildene blir skarpere og klarere om man for eksempel bruker ACDSee visningsprogram. Er det riktig? Hva redigeringsmulighetene angår er Picasa bra nok for meg, men blir bildene bedre i f. eks. Nero ellr ACDSee? hilsen tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ja, bildene kan vises ganske forskjellig i ulike programmer har jeg sett. (Nå ville jeg ikke valgt noen av de "redigerings"-programmene du nevner der da.) Det finnes flere OK gratis-programmer på markedet. Ellers er Photoshop Elements rimelig og grei. RandiA PS. Bildekvaliteten din vil ikke endres i ulike visningsprogrammer med mindre du endrer den selv. Men måten bildene, farger etc vises på, kan være nokså forskjellig ja. Endret 5. oktober 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå