Splinten Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, har anskaffet meg en Opel Astra 1.6 1996 modell, den har virket supert den første uken. Men her om dagen når jeg skulle kjøre meg en tur, tente motorkontroll-lampen og slukket etter en liten periode. Tenkte derfor ikke noe mer over dette. Men da jeg var ute å kjørte i stad, tente lampen igjen. stoppet og startet motoren noen ganger for å se om dette hjalp. Dette var ikke velykket, men da jeg igjen prøvde etter 15 min var alt som det skulle igjen. Jeg merker ingenting forskjell eller får ingen forvarsel når denne lampen tender. Noen som har en idè til dette? Hilsen Philip Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det kan være mye rart det. Merker du noe som helst forskjell på motorgangen når den lyser? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kanskje du kan blinke ut feilen (tar ikke ansvar for event. feil): http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Skjedde på Opelen til min X engang, bilen gikk også da periodisk som en dass og lukta bensin ut av eksosen. Dro bare til et verksted og fikk resat skiten så gikk den normalt igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Få lest ut feilkoden(e) på et verksted. De kan som regel se om dette er noe de kjenner fra før, og hva det koster å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå