Aardal1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har en Seagate Freeagent pro 1TB, som jeg brukte som bakupdisk. Klarte miste denne i gulvet fra ca 1,50 meter her forleden, og etter det kom den ikke opp i windows lengre. (hverken på den bærbare eller stasjonere) Jeg har demontert den og tatt ut selve disken, men jeg har boot problemer når jeg kobler den til i min stasjonere. kommer ikke lengre en bios... er det noen mulighet for at jeg kan få ut filene mine, eller må jeg se på dette som et dødt prosjekt? all hjelp mottas med stor takk:) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har demontert den og tatt ut selve disken, men jeg har boot problemer når jeg kobler den til i min stasjonere. kommer ikke lengre en bios...Kommer du inn i bios-menyen? Mulig at innkobling av disken fører til at bios prøver å boote via denne, og det går jo ikke. Lenke til kommentar
Aardal1 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 ja det gjør jeg... men selv om jeg velger default instillinger, så vil den ikke boote. kobler jeg disken fra, booter den som normalt. alle diskene er sata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå