Gå til innhold

Har dette forumet en regel eller holdning til brukerkontoer, og eventuelt hvor mange konti som er tillatt?

Anbefalte innlegg

Hev dtte forumet ein regel eller haldning til at folk har to eller fleire brukarkontoer?

Eg talar ikkje om å bruke den eine til å spamme med,

men når alle venene dine kjenner hovedkontoen din, er det dumt å bruke den til å skrive i Seksualitet f.eks.

Eller hvis kona veit at du skriv i bilforumet eller videoforumet og ynskjer å kjøpe noko dyrt med låg Wife Acceptancy Factor.

Eg veitt at det finst ein anonym funksjon i Seksualitet og Samliv, men mi erfaring er at kvar gong eg skriv der vert det sletta og så får eg ein PM som seier at eg har missbrukt funksjonen.

Til dømes ein tråd om potensmedel frå Sverige.

Då mange av dei som kjenner meg sjekker det eg skriv, meiner eg at ein tråd om potensmedel oppfyller krava til å få skrive anonymt.

Så kva er haldninga til folk med fleire kontoar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hev dtte forumet ein regel eller haldning til at folk har to eller fleire brukarkontoer?

Eg talar ikkje om å bruke den eine til å spamme med,

men når alle venene dine kjenner hovedkontoen din, er det dumt å bruke den til å skrive i Seksualitet f.eks.

Eller hvis kona veit at du skriv i bilforumet eller videoforumet og ynskjer å kjøpe noko dyrt med låg Wife Acceptancy Factor.

Derfor kan man skrive som "gjest" i Seksualitet-forumet.

Lenke til kommentar

Ja, men berre der. I eksemplet mitt nemner eg ting som man ikkje ynskjer at slekt og vener skal kunne assosiere med meg.

Ikkje berre seksualitet og samliv, men og hvis man skal kjøpe ei gåve, og lurer på kva produkt som er best, utan at kona sjekker innlega mine og ser ka eg har skrive.

Dessutan har eg hatt nokre eksempel på innlegg eg har skrive "anonymt", så har mod. spora IPen og sent ein PM til brukarkontoen min.

Innlegga mine i Seksualitet oppfyller visst ikkje alltid krava om å vere flaue nok til å få bruke anonymitet, så dei vert sletta.

Dei er likevel såpass flaue at eg IKKJE vil ha dei der med mitt brukarnamn.

Eg ynskjer som sagt ikkje at NOKO eg skriv på Seksualitet skal vere mogleg å assosiere med meg av dei som kjenner meg. Men eg får ikkje skrive anonymt då eg ikkje har flaue nok problem.

ERGO må eg anten lage ein ny konto eller late vere å skrive. Og det er eit hardt slag mot ytringsfridomen.

Eg ser ikkje noko gale i å ha to kontoar, sålenge eg ikkje spammar med dei.

Ei anna løysning om man vil stille eit generellt spørsmål om potensmedel anonymt, er å seie rett ut

EG ER IMPOTENT!!!!!

Då vil innlegget oppfylle krava til anonymitet. Rare greier.

Endret av quadriga
Lenke til kommentar

Eg sjår at denne hyssingen hev vorte flytta hit frå Snedige ting du lurar på.

Like greitt, då det tydelig ikkje finst eitt endeleg svar.

Eg meinar at man må få ha nokre kontoar, kvar til sitt bruk.

Hvis du ikkje ynskjer at det du skriv om seksualitet skal kunne knytast til det du skriv om politikk eller motorsyklar, så må det vera ein grei sak.

Eg hev ikkje funni ein regel eller offisiell haldning til dette.

Men eg meinar at så lenge ein ikkje spammar, brukar sine eigne alias til å støtte sitt syn i flamewars, evt. dobbelt-røyster i votes, så må ein berre få halde fram.

Eg trur ikkje eg er den einaste som ynskjer å poste anonymt om ting eg ikkje er stolt av.

Og det er vel betre om alle mine innlegg i Seksualitet er posta av eit namn, enn at alle er anonyme.

Då ser man kven som skriv kva, utan at kjerringa mi (som veit kven eg er på forumet) ser kva eg skriv om sex.

Lenke til kommentar

Dobbeltkontoer er noe vi ikke tillater, er et brudd på retningslinjene, og noe vi neppe kommer til å tillate i fremtiden heller. Dobbeltbrukere er et brudd på retningslinjene og vanlig reaksjon på dette er at dobbeltbrukerkontoen sperres permanent, mens ordinærkontoen sperres i kortere eller lengre tid, avhengig av advarselshistorikk. Ved gjentatt misbruk vil også ordinærkontoen sperres på ubestemt tid.

Når det er sagt finnes det unntak. Ved særskilt behov, dersom gjestepost funksjonen er uegnet for behovet for anonymisering, kan det være mulig å opprette en dobbeltkonto, men dette må begrunnes godt. NB! Men dette er svært viktig:

- Opprettelse av sekundærkonto kan ikke utføres på eget initiativ. Behoved for en slik konto må dokumenteres overfor en moderator eller en administrator, og vedkommende moderator eller administrator må godkjenne opprettelse. Oppretter man dobbeltkonto før man har fått klarsignal vil vi reagere som nevnt over. Sekundærkontoen skal tydelig merkes som en godkjent sekundærkonto i notisblokka.

- Sekundærkontoen sperres umiddelbart og permanent etter at behovet har utløpt. Vi vil aldri godkjenne permanente sekundærkontoer. Vi vil heller ikke godkjenne løpende sekundærkontoer grunnet i flere enn et behov.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...