Vaio Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) HDR NIKON D90 Nikkor 16-85mm Edit: Resized Endret 7. oktober 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 dratt litt mye i spakene? Syns jeg ser glorier rundt alle kanter Lenke til kommentar
si Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du må nok skalere ned dette bildet en del hvis du vil ha noen til å se på det. Var veldig stort nå. Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 MYE mindre skjerping og et mindre bilde for å hindre at folk ser at det er så uskarpt er min idé Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 MYE mindre skjerping og et mindre bilde for å hindre at folk ser at det er så uskarpt er min idé Hva med nå? Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dette er vel egenlig bare et typisk turistbilde? Trærne i forgrunnen dekker til en del, men de stripene på himmelen var litt spenende. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 det er da fortsatt en lys glorie rundt alle kanter, kommer ikke dette fra oppskarpingen? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 HDR NIKON D90 Nikkor 16-85mm Edit: Resized Fint komponert, fine detaljer. Synes trærne gjorde seg foran parlamentet jeg, gir en god innramming til motivet. Er en liten antydning til glorie rundt hele bygget, men det får du lett rettet opp Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 MYE mindre skjerping og et mindre bilde for å hindre at folk ser at det er så uskarpt er min idé Hva med nå? Jeg likte det mye bedre nå, men du kan jo ekspremitere litt med forskjellige størrelser Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bildet er riktig pent. Det er ikke så konvensjonelt, men det er da heller ikke alltid det viktigste. Jeg liker det maleriske uttrykket du har oppnådd i etterbehandlingen, og fargene fungerer svært bra, like så komposisjonen. Et ørlite spark for litt mye glorie rundt selve kuppelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå