Gavekort Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hei! Har en sang her som jeg vil ha kritikk på, negativ og positivt. Vær litt snill å hør minst 2 minutter før du kommer med konklusjoner. Se filmen hos Youtube Endret 5. oktober 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes selve sangen er grei, men blir litt mye gjentakelser. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel. Det er på en måte bevisst, det hører litt med sjangeren vil jeg tro. Sangen skifter jo veldig etter 4:00. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den blir for kjedelig for min smak hvertfall. Ikke catchy nok til at jeg vil høre den mer enn en gang. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kaller du det en sang? Ikke min smak Som nevnt, litt for kjedelig siden det nesten kan høres ut som det er hakk i plata Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes godt dere kan respektere at jeg har lagt flere timer i denne sangen! Jeg har prøvd å lage denne sangen litt progressivt, slik at jeg klarte å skape bilder i hodet mitt. Det er også av elektronika-sjangeren som ikke fokuserer på klimakser eller å kunne spilles på gutterommet. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Mye mulig det er sant. Men nå spør du etter både negativ og positiv kritikk, så du trenger ikke å forsvare deg når du får det du spør om Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Vel, jeg prøver bare å få frem hvorfor ting er som de er. Jeg respekterer deres meninger, men det ser ut som dere prøver å få frem at dette er populærmusikk. Artister som Daft Punk og Røyksopp har også repeterende musikk, likevel er det mange som liker å høre på dem. Lenke til kommentar
VinumSabbathi Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ingen bryr seg om du har brukt flere timer på dette. Det beviser bare hvor lite du kan om musikk. Terningkast 1 av meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Virkelig?! Terningkast 1? Lenke til kommentar
VinumSabbathi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Virkelig?! Terningkast 1? Overrasket? :s Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Youtube trenger ikke å ha dårlig kvalitet men her er kvaliteten på lyden veldig dårlig. Men som flere her har nevnt, ganske kjedelig låt. Lenke til kommentar
VinumSabbathi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 ganske overrasket selv for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå