kenox09 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Heisann, eg installerte sockscap og your-freedom på netbooken min slik at eg skulle kome meg forbi brannmuren på skulen. No har det seg slik, at så snart eg slår av your-freedom, så verkar hverken nettlesar mozilla firefox eller internet explorer 8.0 Er det nokon som har opplevd liknandes? Eg finn ikkje nokon som helst måte å kome meg inn på internett utan your freedom no. Det står at eg har både lokal tilkopling og internett, men det går likevel ikkje - men når eg slår på att your freedom og køyrer lesaren gjennom sockscap så fungerar det. Det eg treng å vite er korleis eg kan kome meg innpå internett utan yf eller sockscap, eventuelt kva som er i veien. Takkar for svar på førehand! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette er ditt problem og du har laget det selv. Disse sperrene er der for en grunn. Lenke til kommentar
kenox09 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette er ditt problem og du har laget det selv. Disse sperrene er der for en grunn. Jau, takk for at du peikar ut det åpenbare dr. Rettferd, men eg fekk faktisk beskjed tå eine IT-konsulenten at det var greitt at eg brukte det programmet på førehand. Så kan eg forsåvidt melde om at det finst mange tusen som brukar yf og sc dagleg til gaming på skulen, om eg berre skal inn på google utan å måtte trykke f5 eit par tjue gongar så er vel ikkje det så farleg? Det er hemskt irriterandes å verte peika ut til å bruke digitale lærebøker som førsteårsstudent på vgs, når brannmuren er ordna til å behandle commodore 64. Eg har ikkje meint å sei noko snarsint. Er det nokon som vil gje meg eit svar så tusen takk; er det ikkje det, så er det óg greitt. Ja, eg har skapa det problemet sjølv, men det fell meg dog naturleg å spørje om ei løysing slik som mange andre gjer på dette forumet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg mener bare om en fucker opp PC ved slik aktivitet, så må en helst være så smart at en greier å fikse problemet selv også. Hvis ikke er vel man helst bare en script-kiddie... Men når det gjelder problemet ditt så er jeg ikke helt sikker på hvordan de programmene virker. Tipper de tar kontroll over Winsock, slik alle nasty programmer gjør. Kanskje en ide å prøve en netsh winsock reset og en restart av maskinen for å se om det har ønsket effekt. Endret 8. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
kenox09 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg mener bare om en fucker opp PC ved slik aktivitet, så må en helst være så smart at en greier å fikse problemet selv også. Hvis ikke er vel man helst bare en script-kiddie... Men når det gjelder problemet ditt så er jeg ikke helt sikker på hvordan de programmene virker. Tipper de tar kontroll over Winsock, slik alle nasty programmer gjør. Kanskje en ide å prøve en netsh winsock reset og en restart av maskinen for å se om det har ønsket effekt. Eg held med deg i det utsegnet ditt, og dessverre så er eg nok berre ein skid. Men så er dei fleste scripts laga for kos, det skal jo ikkje være ytterst naudsynt å kunne scripte for å bruke program som f.eks. yf, heller. Eg visste dog ikkje på førehand at det skulle gå slik, og det er heilt klart min feil. Eg ser meg sjølv såpass erfaren med dei fleste program at eg greier å rette opp feil 70% av gongane, men ikkje i det tilfellet her. Eg skal prøve den winsock reset'en, og takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå