badahl91 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei Har fått problemer med et XFX GeForce 8500GT, trodde det først var softwarefeil, men har funnet ut at selve kortet er ødelagt.. Det er en stund siden jeg har holdt på med data, derfor trenger jeg litt hjelp til å kjøpe nytt skjermkort (PCI Express). Har tenkt å bruke ca. 1000 kroner eller mindre. Er det noen kort der du får spesielt mye for pengene, eller noen kort som anbefales? Skal brukes til litt spill og sånt. Får du mest for pengene ved å kjøpe to kort for 1000 tilsammen eller ett kort til 1000? Sikkert et dumt spørsmål, men jeg vil gjerne vite. Lenke til kommentar
badahl91 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 HK er MSI K9N SLI-2F, nForce 570 SLI Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Om du har en 500w+ psu bør du gå for et ATi HD 4870 kortet. Et billigere alternativ kan være som ikke krever spesielt krafig cpu ATI HD 4670 Begge kortene vil yte mye bedre enn ditt gammle 8500gt. Lenke til kommentar
badahl91 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Takker for svar. Skal se litt på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå