chma Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Vet noen om det er andre forhandlere av cisco switcher og trådløse profukter enn compo, dropzone? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har du sjekket www.azlan.no ? Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 ja, men ble ikke noe klokere av den grunn, er ikke de bare distributører? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har ikke handlet fra de selv, men hørte at de også solgte til privatpersoner. Har du registrert deg og sjekket? Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har ikke handlet fra de selv, men hørte at de også solgte til privatpersoner. Har du registrert deg og sjekket? hmm, nei det tenkte jeg ikke på. sjekker ut det i morgen :-? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 datanettverk selger cisco produkter (www.datanettverk.no) Rimelig på prisen, si at Wang ga fortalte deg om dette så får du nok en svært gunstig pris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå