Mariofrans Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du skal opp på jobb grytidlig på morgenen, du har 40 røde sokker og 40 svarte sokker liggene hulter til bulter i kommoden.Det er bekmørkt og du vil ikke vekke kona/dama. Hvordan skal du få med deg ett parr sokker? Åpne kommoden og ta ut 2 sokker? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du skal opp på jobb grytidlig på morgenen, du har 40 røde sokker og 40 svarte sokker liggene hulter til bulter i kommoden.Det er bekmørkt og du vil ikke vekke kona/dama. Hvordan skal du få med deg ett parr sokker? Hent gårsdagens sokker fra skittentøyskurven dah Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Du skal opp på jobb grytidlig på morgenen, du har 40 røde sokker og 40 svarte sokker liggene hulter til bulter i kommoden.Det er bekmørkt og du vil ikke vekke kona/dama. Hvordan skal du få med deg ett parr sokker? Som "Zeph" sa, ta med 3 sokker, og legg igjen den ene? : ) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du kaster meg når du trenger meg, og tar vare på meg når du ikke trenger meg - hva er jeg? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Bomurang? Nei, ikke det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hmm, okey. Har en annen i mens, på engelsk! "What is brown and sticky?" Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 A stick. Hva er det som går og går og aldrig kommer til döra Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Klokka I Oslo har 5% av befolkningen hemmelig telefonnummer. Hvis du velger 100 vilkårlige telefonnummer ut av denne byens telefonkatalog, i gjennomsnitt, hvor mange av disse ville vært hemmelige nummer? Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 haha, ingen vil jeg tro. Hva kan du kvadrere og allikevell få et negativt tall? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei minus minus er pluss pluss pluss er pluss Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 haha, ingen vil jeg tro. Hva kan du kvadrere og allikevell få et negativt tall? Imagniært tall. Men regner med svaret er av en annen natur. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den som lager det, selger det. Den som kjøper det, bruker det ikke. Den som bruker det, vet ikke at hun/han bruker det. Hva er det? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nå ble jeg nyskjerrig. Aner ikke. Megabump btw. Lenke til kommentar
tvedz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 megabump på malnor.. lurer her nå... en imens som er lett, 2 døtre og 2 mødre var på fisketur, de fikk 3 fisk noe som tilsvarte en til hver, hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 en var både mor og datter.. Tenk deg at du er heisfører... Først drar du til 7. etasje. Der kommer det på 5 personer. Så drar du til 9. etasje og tar opp 3 personer, 2 personer går ut. Heisen drar så til 2. etasje og 3 personer går ut av heisen, 5 personer går inn i den. Hvor mange år er heisføreren? en var både mor og datter.. Tenk deg at du er heisfører... Først drar du til 7. etasje. Der kommer det på 5 personer. Så drar du til 9. etasje og tar opp 3 personer, 2 personer går ut. Heisen drar så til 2. etasje og 3 personer går ut av heisen, 5 personer går inn i den. Hvor mange år er heisføreren? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Den som lager det, selger det. Den som kjøper det, bruker det ikke. Den som bruker det, vet ikke at hun/han bruker det. Hva er det? En kiste? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 en var både mor og datter.. Tenk deg at du er heisfører... Først drar du til 7. etasje. Der kommer det på 5 personer. Så drar du til 9. etasje og tar opp 3 personer, 2 personer går ut. Heisen drar så til 2. etasje og 3 personer går ut av heisen, 5 personer går inn i den. Hvor mange år er heisføreren? en var både mor og datter.. Tenk deg at du er heisfører... Først drar du til 7. etasje. Der kommer det på 5 personer. Så drar du til 9. etasje og tar opp 3 personer, 2 personer går ut. Heisen drar så til 2. etasje og 3 personer går ut av heisen, 5 personer går inn i den. Hvor mange år er heisføreren? Hvis jeg er en heisfører - ville han vært 18 iallefall. Ingen annen løsning kan jeg finne. Folk som kommer ut og inn av en heis er jo totalt irelevant for hvor gammel du er. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 en var både mor og datter.. Tenk deg at du er heisfører... Først drar du til 7. etasje. Der kommer det på 5 personer. Så drar du til 9. etasje og tar opp 3 personer, 2 personer går ut. Heisen drar så til 2. etasje og 3 personer går ut av heisen, 5 personer går inn i den. Hvor mange år er heisføreren? Hvis jeg er en heisfører - ville han vært 18 iallefall. Ingen annen løsning kan jeg finne. Folk som kommer ut og inn av en heis er jo totalt irelevant for hvor gammel du er. Riktig.. I ditt tilfelle. Ja, det er irrelevant. Men det er jo bare for å "mind-fucke". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå