MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ungdomskort på bussen for meg Haha true Har en som jeg ikke skjønner... Viser ikke i dagslys, men er rødt i mørket. Kan deles på midten, men ikke i to. Er syk hvis den er brun. Hva er dette for noe? :S Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ungdomskort på bussen for meg Haha true Har en som jeg ikke skjønner... Viser ikke i dagslys, men er rødt i mørket. Kan deles på midten, men ikke i to. Er syk hvis den er brun. Hva er dette for noe? :S Høres ut som en tullegåte uten svar, kun for å frustrere andre En del skrivefeil i den òg, som jeg tror har vært der fra den ble laget. Viser= vises/vi ser? Eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ungdomskort på bussen for meg Haha true Har en som jeg ikke skjønner... Viser ikke i dagslys, men er rødt i mørket. Kan deles på midten, men ikke i to. Er syk hvis den er brun. Hva er dette for noe? :S Høres ut som en tullegåte uten svar, kun for å frustrere andre En del skrivefeil i den òg, som jeg tror har vært der fra den ble laget. Viser= vises/vi ser? Eller er jeg på jordet? Ja ser den... Der jeg fant den var det mange som påsto at det var bare en tullegåte, som du sa - for å irritere andre... Men hvis det er et svar hadde det vært ålreit å vite det Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg vet ikke.. Må ha litt liv i tråden igjen Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er like stort som et hus. Kan hoppe, men har ikke ben. Den sover, men er aldri våken. De fleste har det i hagen. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Det er like stort som et hus.Kan hoppe, men har ikke ben. Den sover, men er aldri våken. De fleste har det i hagen. Another tullegåte tipper jeg? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Per og Jonas konkurrerer i samme 100-meter løp. Når Per passerer mållinjen er Jonas kommet til 90 meter merket. Per foreslår å løpe enda et løp, men denne gangen ville han starte 10 meter bak startlinjen. Alle andre omstendigheter vil være identiske. Vil Jonas vinne eller tape denne gangen? Berre googlet ein gåte Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Per og Jonas konkurrerer i samme 100-meter løp. Når Per passerer mållinjen er Jonas kommet til 90 meter merket. Per foreslår å løpe enda et løp, men denne gangen ville han starte 10 meter bak startlinjen. Alle andre omstendigheter vil være identiske. Vil Jonas vinne eller tape denne gangen? Berre googlet ein gåte Det blir likt?: P Lenke til kommentar
laurell Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Uten å rekne på fysikken i det løpet, så tror jeg de kommer likt til 90 meters merket, men Per vinner igjen fordi han har større fart på de 10 siste meterene. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 har en liten en fra hobbit boken om noen har lest den det kan ikke bli sett, det kan ikke føles. det kan ikke høres, det kan ikke luktes. det ligger bak stjernene og under fjell det fyller tomme rom. det kommer først, og føller etter. ender liv og dreper latter. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Stillhet!!! niks, men du er ikke så aaaaalt for langt unna! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Stillhet!!! niks, men du er ikke så aaaaalt for langt unna! Stillhet passer jo med alt! Hva kan det være da?? Endret 15. oktober 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Du kan psykisk føle stillhet da, på ein måte Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 et lite hint. Mange frykter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Dødt lukter, døden i seg selv lukter ikke Prøver på nytt: Mørke Endret 29. november 2009 av Slettet+981234 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Det kan i stor grad luktes, det lukter vondt Endret 29. november 2009 av xersess Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du skal opp på jobb grytidlig på morgenen, du har 40 røde sokker og 40 svarte sokker liggene hulter til bulter i kommoden. Det er bekmørkt og du vil ikke vekke kona/dama. Hvordan skal du få med deg ett parr sokker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå