MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sitter på jobb og kjeder livet av meg, så da tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd hvor man kan legge inn en gåte, og den som løser den må nødvendigvis ikke lage en ny gåte, men det hade vært ålreit om det var kun ÉN gåte som var satt igang helt til den blir løst, og da kan nestemann lage en ny en. Hvis dette var en dårlig idé så si ifra Da setter jeg igjang med en gåte: Fattige har det. De rike trenger det. Det er ondere enn djevelen, men mektigere enn Gud. Hvis du spiser det, dør du! Hva er det? Lenke til kommentar
dataskjermen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sånn kjempe farlig dop! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ingenting. Har ingen andre gåter, so det er fritt fram for andre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hvilket yrke/type person skal det frem til? Hvis jeg kan så kan jeg ikke, men hvis jeg ikke kan så kan jeg Endret 5. oktober 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvilket yrke/type person skal det frem til?Hvis jeg kan så kan jeg ikke, men hvis jeg ikke kan så kan jeg Får vi et hint? : ) Eller blir det for lett da? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 I en familie er det 5 barn. Halvparten av barna er gutter. Hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I en by i Texas har 5% av befolkningen hemmelig telefonnummer. Hvis du velger 100 vilkårlige telefonnummer ut av denne byens telefonkatalog, i gjennomsnitt, hvor mange av disse ville vært hemmelige nummere? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Du har 11 og legger til 2. Svaret blir 1. Hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 klokka din boms, du har sett for mye 71 grader nord. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 klokka din boms, du har sett for mye 71 grader nord. Haha lett En uteligger sitter på kaikanten å drikker. Hadde han hatt det han drakk, hadde ikke han vert hva han var. Hva drakk han? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Rom? Correcto! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En lame gåte fra meg Uavhengig av hvor lite eller hvor mye du bruker meg hver måned, så bytter du meg ut hver eneste måned. Hva er jeg? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 En lame gåte fra meg Uavhengig av hvor lite eller hvor mye du bruker meg hver måned, så bytter du meg ut hver eneste måned. Hva er jeg? Kalender! Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ungdomskort på bussen for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå