Gå til innhold

Ny laptop i prisklassen 4000-5000kr

magb

Anbefalte innlegg

Hei

Min søster skal ha seg ny laptop. er en stor fordel hvis den ikke blir alt for varm da jeg ser for meg at det er dette som har ødelagt hennes gamle pc. (hatt den på fanget osv)

Pris: 4000-5000

Bruksområde: surfing, youtube og litt skolearbeid.

størelse 13-15.6"

ha sett på blandt annet disse:

Packard Bell: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...=Specifications

Acer: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=126947#

Har selv litt dårlig erfaring med packard bell men det kan sikkert være litt tilfeldig.

Noen som har noen synspunkter på disse? eller eventuelle andre anbefalinger?

På forhånd takk :)

Endret av magb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, takk for tilbakemelding.

hmm okei, men hva er det som gjør den "1000kr bedre" enn den fra pb, når den ikke skal brukes til spill? er cpu'en såpass mye bedre? finner ikke no benchmarks med dem :x eller er det fordi at acer har ddr3 ram?

Lenke til kommentar
hei, takk for tilbakemelding.

hmm okei, men hva er det som gjør den "1000kr bedre" enn den fra pb, når den ikke skal brukes til spill? er cpu'en såpass mye bedre? finner ikke no benchmarks med dem :x eller er det fordi at acer har ddr3 ram?

Byggekvalitet, skjerm, cpu, ram og design.

Lenke til kommentar
Ta en titt på denne testen, som kårer Lenovo G530 -> Priser <- til den beste billig maskinen.

Nå må jeg legge til at jeg ikke har lest testen grundig, og går ikke god for den, men Lenovo kan om de går inn for det levere gode maskiner, selv om jeg syns det er et møkka firma med elendig service.

Den testen er jo bare tullete da 5 av de 8 maskinene får karakter 5 inkl Lenovo. Ønsker man en traus men kjedelig kontormaskin er Lenovo maskinen mulig best av disse 5 som alle har samme karakter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...