magb Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hei Min søster skal ha seg ny laptop. er en stor fordel hvis den ikke blir alt for varm da jeg ser for meg at det er dette som har ødelagt hennes gamle pc. (hatt den på fanget osv) Pris: 4000-5000 Bruksområde: surfing, youtube og litt skolearbeid. størelse 13-15.6" ha sett på blandt annet disse: Packard Bell: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...=Specifications Acer: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...px?plid=126947# Har selv litt dårlig erfaring med packard bell men det kan sikkert være litt tilfeldig. Noen som har noen synspunkter på disse? eller eventuelle andre anbefalinger? På forhånd takk Endret 7. oktober 2009 av magb Lenke til kommentar
magb Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 ingen som har noe å si om disse? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ingen som har noe å si om disse? Acer maskinen er klart best i denne prisklassen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 hei, takk for tilbakemelding. hmm okei, men hva er det som gjør den "1000kr bedre" enn den fra pb, når den ikke skal brukes til spill? er cpu'en såpass mye bedre? finner ikke no benchmarks med dem :x eller er det fordi at acer har ddr3 ram? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 hei, takk for tilbakemelding. hmm okei, men hva er det som gjør den "1000kr bedre" enn den fra pb, når den ikke skal brukes til spill? er cpu'en såpass mye bedre? finner ikke no benchmarks med dem :x eller er det fordi at acer har ddr3 ram? Byggekvalitet, skjerm, cpu, ram og design. Lenke til kommentar
magb Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Fint hvis du gidder å utdype hva som er bedre med: skjerm, cpu, ram Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Acer er utelukkende best av de to - orker ikke ta meg tid til å utdype hvorfor ettersom det tar deg noen minutter å sammenligne komponentene selv og se hvem som er best, men jeg ville vurdert denne også: http://prisguide.tek.no/product.php?productId=112871 Endret 9. oktober 2009 av Deem Lenke til kommentar
Protest Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ta en titt på denne testen, som kårer Lenovo G530 -> Priser <- til den beste billig maskinen. Nå må jeg legge til at jeg ikke har lest testen grundig, og går ikke god for den, men Lenovo kan om de går inn for det levere gode maskiner, selv om jeg syns det er et møkka firma med elendig service. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ta en titt på denne testen, som kårer Lenovo G530 -> Priser <- til den beste billig maskinen. Nå må jeg legge til at jeg ikke har lest testen grundig, og går ikke god for den, men Lenovo kan om de går inn for det levere gode maskiner, selv om jeg syns det er et møkka firma med elendig service. Den testen er jo bare tullete da 5 av de 8 maskinene får karakter 5 inkl Lenovo. Ønsker man en traus men kjedelig kontormaskin er Lenovo maskinen mulig best av disse 5 som alle har samme karakter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå