Gå til innhold

2 skjermkort. Hvorfor?

Marthe2809

Anbefalte innlegg

Heisann, dette er sikkert et utrolig teit spm.

Men på min maskin sitter det 2 skjermkort med 1 stk vga, 1 stk dvi og en stk hdmi på hver av dem.

Hvorfor ha 2 skjermkort? Hva er vitsen?

Jeg bruker per i dag to skjermer men jeg kjører den ene på vga og den andre på dvi på ETT skjermkort?

Er det mulighet for og spille wow, css, ect på en skjerm mens kunne styre musikk nettleser osv på den andre? For det som skjer hos meg er at det blir ikke mulig og dra pila over på den andre skjermen?

En annen ting jeg også lurer på er om kan man sitte på skype og få samtalen ut igjenom et headsett og samtidig få musikk ut på anlegge mitt? Må jeg evt ha 2 stk lydkort? :S

Takker så langt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant i kontrolpanele til skjermkortet Aktivering av SLI, men fortsatt om jeg starter fks CSS og trykke rpå et icon på den andre skjermen mens CSS er oppe, legger CSS seg automatisk ned. Også noe med PhysX GPU elns?

Jeg har to skjermkort, og på hver av di er det hdmi, vga og dvi. Altså 3 på hvert kort og alt i alt 6 ;)

2 stk Gforce 230, om det kan stemme :p

Lenke til kommentar
Er det mulighet for og spille wow, css, ect på en skjerm mens kunne styre musikk nettleser osv på den andre? For det som skjer hos meg er at det blir ikke mulig og dra pila over på den andre skjermen?

Går nok ikke i css, men i wow kan du gå inn i video options og sette på windowed mode, og så på maximized.

Husker ikke helt om det var slik man gjorde det siden det er lenge siden jeg spillte wow, men det skal gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...