DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Internett til ipod touch, er den lille svarte flekken oppe i venstre hjørne. Om det er hakk eller riper i den, blir det då problemer med internett? Eg har eit ganske stort hakk i den, og internett virker, men om det blir flere, trur dere at det kan stoppe internett på ipoden då? Bakpå ipoden altså. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En slik en (bilde)kommer det opp i hjørnet på iPoden når du er koblet til nett. Jo flere streker som er lyst opp jo bedre signal har du, færre streker = dårligere signal. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 En slik en (bilde)kommer det opp i hjørnet på iPoden når du er koblet til nett. Jo flere streker som er lyst opp jo bedre signal har du, færre streker = dårligere signal. Det veit eg. Men det har med styrken på internett-tilkoblingen å gjøre, ingenting med om det er noko gale med internett senderen, men eg lurer på om den ikkje finner nettverk, og har problemer med dette, fordi at det er hakk i den. Er det bare ein slags beskyttelse foran antennen, eller er det sjølve antennen? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Aha. skjønnte ikke helt spørsmålet først Men jeg tror det svarte dekselet bare et en slags beskyttelse for selve antennen Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Aha. skjønnte ikke helt spørsmålet først Men jeg tror det svarte dekselet bare et en slags beskyttelse for selve antennen ok, håper det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå