Matsibooy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Heisann! Jeg tror kanskje jeg har driti meg ut, jeg har slettet en partisjon på harddisken da jeg skulle installere oprativsystemet på nytt. Og nå den delen av harddisken jeg slettet borte. Noen som kan hjelpe meg med å få tilbake plassen? Kanskje litt dårlig forklart, men håper dere skjønner:) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Skal du bare ha plassen tilbake, eller også dataene? Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 For å få ny partisjon. Trykk start > settings > control panel. Trykk på "switch to classic view" (vis ikke dette allerede eg gjort. Trykk på "administrative Tools > Computer management. Trykk på Disk Management, finn partisjonen som er slettet, høgreklikk på partisjonen å formater. Tror det var ca sånn. Skal du redde noe av dataen på harddisken din så kan du google etter hjelp. (jallahjelpepost, men håper det er godt nok) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke noe problem. Har du fått installert Windows? Isåfall kan du bare gå inn i Diskbehandler (diskmgmt.msc i kjør), høyreklikke på den utildelte plassen, velge formater og deretter kjøre gjennom veiledningen. Du vil sannsynligvis ha NTFS om du kun bruker Windows. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva skal jeg trykke her? Det står formater Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 New partition. Beklager at jeg ikke kom med helt ordrette forklaringer, men det er fordi jeg tar det etter hukommelse og har ikke mulighet for å sjekke det selv siden jeg sitter med Linux. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå