Mchansern Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Protip: Ikke spis kebab fra den skitneste sjappa i byen. Har lært det etter at jeg ble lagt inn på sykehus i Norge med salmonella i 3/4 uker. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 pass deg for taxi priser.. IKKKKKKEEEE betal mer en 20 egyptiske pund om du skal bli kjørt til et eller annet sted i Hurghada.. jeg og den personen jeg dro sammen med skulle betale 1500 egyptiske pund bare for å bli kjørt til en strand -.- klarte jo å få prisen ned til 300 egp til slutt. med andre ord, få klarhet over prisen før dere tar taxi Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Å velge et hotell med god strand/snorklemulighet lønner seg veldig fort i Egypt. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Er glad det er korallrev litt utenfor stranden ved hotellet, vi kommer nok til å holde oss mest på hotellet, men tenker oss en tur til Luxor, ikke til kairo tror vi. er vel kortere til luxor? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Turen til Luxor har avfart tidlig før frokost. Om du tar endags tur til Cairo så må man nesten si de drar sent og ikke tidlig. Du vil uansett få en utrolig opplevelse. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har erfaringer med fitness senteret på Arabia azur? Er det også styrkerom eller bare møller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå