Gå til innhold

Siden forbedrett....tilbake meldinger mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fremdeles for mye Frontpage-look på siden ?

Jeg synes det ser ut som hjemmesiden din er fra 1995-97.

Kanskje litt "kjedelig"?

Dropp border på tabellen(e)

Det er sikkert kjiipt å få kjeft for siden din, særlig hvis du har brukt lang tid på den.

Men siden du spør om tilbakemeldinger håper jeg du tåler det :)

Lykek til videre :):)

Lenke til kommentar

Det er sikkert kjiipt å få kjeft for siden din, særlig hvis du har brukt lang tid på den.

Men siden du spør om tilbakemeldinger håper jeg du tåler det :)

Lykek til videre :):)

Det går fint....

Lenke til kommentar

Jeg synes att den var enda værre enn den første...

sorry. :smile:

På siden din skriver du att det er java-elementer der.

Sikker på att du ikke bare har javascript elemter?

Java og Javascript er to helt forskjellige språk.

Lenke til kommentar
Men er dette et seriøst IT-Firma, burde du leid inn en proff webdesigner til å lage en proff side til dere, det appellerer mye bedre til kunden, og dere blir mer attraktiv.

Enig i det der, bakgrunnen var uproff

Knappene var uproffe, (og funket dessuten ikke i Netscape)

Den java "last ned" greia med boblene, funket ikke, altfor uproft...

Skjønner at jeg har nevnt uproff her et par ganger....

Håper du skjønner hintet. :wink:

Lenke til kommentar

Kan jeg få se på noe av arbeidet som dere har gjort??

Med tanke på sånn slenging med leppa,

så må jo dere være verdensmestere i hjemmesider!!

Jeg kan godt lage en sånn side som er "inn":

ei litta rute (tabell) mitt på siden med en masse text og masse surr...

Takk. Men, nei takk!

Lenke til kommentar

Er det et firma som skal ha siden så kan det absolutt være en idè å ta kontakt med noen proffesjonelle folk til å lage hjemmesiden.

I dag så er image desverre alt, og har du ei side som ser ut som hvem som helst kan lage den så vil vel det mest sannsynlig oppfattes som userriøst og man vil miste kunder på det.

Jeg må vel desverre skrive meg under på at siden er vel litt i dårligeste laget hvis det skal representere et firma.

Den java-tingen nedest der dukker opp "Du kan laste ned java her" er fiksfakseri som jeg ikke liker desverre.

Lenke til kommentar
Er det et firma som skal ha siden så kan det absolutt være en idè å ta kontakt med noen proffesjonelle folk til å lage hjemmesiden.

I dag så er image desverre alt, og har du ei side som ser ut som hvem som helst kan lage den så vil vel det mest sannsynlig oppfattes som userriøst og man vil miste kunder på det.

Jeg må vel desverre skrive meg under på at siden er vel litt i dårligeste laget hvis det skal representere et firma.

Den java-tingen nedest der dukker opp "Du kan laste ned java her" er fiksfakseri som jeg ikke liker desverre.

Greit det..Men, skal jeg da lage den noe allà denne da??:

http://www.tech-mind.net/Jalla.htm

Obs..

dette er en side jeg har laget nå.

Kanskje jeg skulle kunne ha noe sånt i steden da??

Klikker dere på di linkene på den siden kommer dere til den som ligger ute på nettet nå. Så ikke tenk på de!

Takk igjen...

Lenke til kommentar

Jalla.htm var absolutt mye bedre. Kanskje litt overdreven bruk av teksturer, og meny-bildene var en tanke små, men den var mye bedre. (selv om du høres ut som du synes den ikke var det selv)Kanskje fjerne kantlinjene og heller ha for eksempel mørke 1px-kantlinjer? Kanskje kunne det også vært bra med hvit bakgrunn der tekst/innhold er.

Likevel: Når det er et datafirma du skal lage side for, må den se litt ekstra fin ut. Det stilles på en måte mye høyere krav enn for en personlig hjemmeside eller enn for andre firma også, forskjåvidt. Og når du spør hva andre synes om siden din og de du spør synes den er stygg; skal de da si den var über-fin og dermed kanskje gjøre at firmaet mister mange kunder? Tror fortsatt det kunne vært lurt å leie en ordentlig proff designer. Det kan vel koste noen tusen, men det kan fort tjene seg inn.

Lenke til kommentar

Helt enig, den var mye bedre.

Det som er ganske dumt med alle de 3 sidene du har laget til nå er att de ser altfor "toturial" ut.

Det ser ut som noen ferdig-greier som har fulgt med Frontpage.

Og du burde slutte å lage hjemmesider i Frontpage, lær deg html! :smile:

Lenke til kommentar

Jalla.html var bedre enn den andre. Men den ser veldig amatørmessig ut. Jeg syns du burde satse på å få hjelp fra en webdesigner...eller er det du som har fått oppdraget?

With all due respect mr, hvis det er du som har fått oppdraget så burde du slutte å jobbe som webdesigner idag! Det tar tid å lære seg å designe og utvikle skikkelige websider... ikke no' FrontPage piss! Sats heller på å lese litt her og der og eksperimenter i (hvertfall!!) et par mnd før du prøver å lage en seriøs side. Det du gjør nå er å stjele jobben til proffe designere som har brukt tid og krefter på å lære seg noe som andre amatører tror de kan.

Beklager tonen, men blir bare mektig irritert over folk som lager dritt sider, spør om kritikk og så svarer frekt tilbake.

Håper du skjønner utbrudde mitt...

Lenke til kommentar
Jalla.html var bedre enn den andre. Men den ser veldig amatørmessig ut. Jeg syns du burde satse på å få hjelp fra en webdesigner...eller er det du som har fått oppdraget?

With all due respect mr, hvis det er du som har fått oppdraget så burde du slutte å jobbe som webdesigner idag! Det tar tid å lære seg å designe og utvikle skikkelige websider... ikke no' FrontPage piss! Sats heller på å lese litt her og der og eksperimenter i (hvertfall!!) et par mnd før du prøver å lage en seriøs side. Det du gjør nå er å stjele jobben til proffe designere som har brukt tid og krefter på å lære seg noe som andre amatører tror de kan.

Beklager tonen, men blir bare mektig irritert over folk som lager dritt sider, spør om kritikk og så svarer frekt tilbake.

Håper du skjønner utbrudde mitt...

Jeg er absulutt helt enig.

De aller fleste kan bli gode webdesignere, du også, men da må du trene deg litt!

Lenke til kommentar

joda..side var absolutt forberedet, men linkene var jo helt f***a opp!

Den "stein" bakgrunnen unødvendig, og (må bare si det igjen) den mouse-over borderen var totalt idiotisk!

Men absolutt bedre!

Jeg må si du kommer deg! :woot:

Lenke til kommentar
Kan jeg få se på noe av arbeidet som dere har gjort??

Med tanke på sånn slenging med leppa,

så må jo dere være verdensmestere i hjemmesider!!

Jeg kan godt lage en sånn side som er "inn":

ei litta rute (tabell) mitt på siden med en masse text og masse surr...

Takk. Men, nei takk!

Viser til emne navnet: Siden forbedrett....tilbake meldinger mottas med takk!

Og markerer spesiellt : tilbake meldinger mottas med takk!

Lenke til kommentar

For all del DROPP JavaAppletene og bruk vanlige lenker!

Minner veldig mye om hjemme siden jeg lagde som 8åring!

Det beste er å holde det enkelt! Ikke lag alle slags fancy greier viss du ikke har masse peiling på web design.

Ikke vær så pesimistisk da!

Omtrent så sidene mine ut for 4-5 år siden. Eg har berre lagt ny og ny sider og etter hvert har eg begynt å lage bedre sider. En vigtig ting med dette er å være selvkritisk. Begynn med enkle sider, gjerne uten grafikk i første omgang. Og prøv å finne andre programmer enn FrontPage.

Men ettersom det som eg forstår så trenger duen side ganske fort og da er det sikkert ingen dum ide å skaffe seg en "proff" webdesigner(kankje en venn?).

PS:Forstår veldig godt utbruddet ditt, men det er faktisk ikke sååå gale til å være amatør. Eg har sett sider som er 100 ganger værre og hun som lagde disse sidene var ansatt i web designer byrå!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...