Louboutin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det skolen som gir dere i oppdrag å finne positive argumenter for å konfirmere seg kristent? Jeg går da ut i fra at de gjør det samme med humanistisk konfirmasjon ?! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg konfirmerte meg kristent bare fordi jeg ikke ville dra på flukt, dummeste valget jeg har gjort. Men jeg fikk en seigmann for hvert spørsmå jeg svarte riktig på da, så det er vel et argument på hvorfor man skal konfirmere seg kristelig. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tenkte på det selv når den tid kom, eneste argumentet jeg kom frem til var at jeg ville fått mer penger av familien. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Faen for noen tapere dere som absolutt må kommentere spam og dobbeltposting er. HAhaah, nice selvinnsikt. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er det gud vil at du skal gjøre. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Flaut å lese at folk skal velge å konfirmere seg for penger. Grunn for ikke å konfirmere seg: Velger det en føler er riktig uten å følge massen for noen usle kroner. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Faen for noen tapere dere som absolutt må kommentere spam og dobbeltposting er. HAhaah, nice selvinnsikt. Og med det mener du...? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Faen for noen tapere dere som absolutt må kommentere spam og dobbeltposting er. HAhaah, nice selvinnsikt. Og med det mener du...? Les tråden til og med posten din en gang til, sammenlign din post med postene du snakker om i din post. Lenke til kommentar
2cool Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Les tråden til og med posten din en gang til, sammenlign din post med postene du snakker om i din post. Ja? Jeg synes det er nerd at folk absolutt må kommentere alt som ikke blir gjort etter reglene? Flere personer følte tydeligvis trangen for å opplyse TS om at tråden var spam/dobbeltposting, noe jeg synes er latterlig, og derfor klassifiserte jeg dem som tapere. Vil tro vi har moderatorer for den slags, men folk må absolutt bumpe tråder med dritt. Hvor kommer liksom selvinnsikten min inn i bilde? Hva er det du snakker om? Gleder meg til svar, da du tydeligvis drar inn ord du ikke vet betydningen av. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Vil tro vi har moderatorer for den slags, men folk må absolutt bumpe tråder med dritt. Endret 7. oktober 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) tenne tråden begynner å bli offtopic Endret 8. oktober 2009 av macdour Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Makan til kjekling da. Ser ut som trådstarter har fått tilstrekkelig svar på spørsmålet sitt, tråd stenges grunnet ufinheter og spam. Dersom tråsdtarter absolutt vil ha den åpnet igjen kan det forelegges et saklig argument pr PM til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg