monor Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Etter at maskinen har fått ny disk og operativsystem, fungerer den fint. Men, noen ting jeg stusser på; - ikke lyd i maskinen - kan ikke sette den i "sovemodus" Er det noen drivere som må puttes inn som styrer dette? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gi litt mer info om pcn. Er det ferdig eller selvbygget. Hvis selvbygget, hva slags lydkort osv!? Lenke til kommentar
monor Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 er kjøpt ferdig. lenovo Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Har du installert alle driverne? Sjekk i device manager om det er noen uinstallerte drivere, som f.eks lydkortet. Endret 8. oktober 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
monor Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Nå spør jeg sikkert veldig dumt, men hvor finner jeg device manager? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Control panel -> System -> Device manager. Google funker også =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå