Gå til innhold

BG leveling? 60-80.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får langt fra raskeste vei fra quest til quest hver gang

Når sa jeg at den viser den raskeste veien?

Du får ruten "As the crow flies", altså i luftlinje, og det er ikke nyttig før på 77+ om det er hans første lvl 80 på en realm.

Trådstarter har allerede sagt at han har en character i level 80.

Les litt nøyere neste gang.

Du svarte jo en poster som levlet sin første level 80, så les hva du selv svarer på ;)

Lenke til kommentar
Etter nerfen får du ca 60-70k xp om du vinner en AV, hvor alle tårn + captain er drept... Dette er i 70-80 bracketen... Går ikke veldig fort med andre ord:(

Dette stemmer veldig bra. Levlet min warrior fra 46 til 80 med stort sett bare battlegrounds. AV var helt konge på xp før det ble nerfa.

Levlet en druid som dinga 80 i går hvor jeg testa battlegrounds nå, og det er langt i fra like bra. Fant fort ut at om du vil levle raskt, så er quester igjen den beste veien å gå.

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvor mye det er, men jeg betalte 17 AUD (australian dollar) for guiden.

Hæ? Hvor kjøpte du denne?

Firmaet ZygorGuides holder til i USA, og den koster 60 USD for Alliance og nye 60 USD for Horde. Det blir vel cirka 400 NOK per guide.

Du må ha kjøpt den fra et sted som selger den ulovelig!

Lenke til kommentar

Vel, den versjonen jeg kjøpte er "utdatert" i forhold til den nye "2.0". Det jeg gjorde var å sende en e-post, også fikk jeg opp en bestilling som jeg enten kunne betale eller ikke, senere fikk jeg en kode jeg sendte tilbake til en e-post som der igjen ga meg link til en guide hvor jeg måtte skrive inn koden igjen. Ganske tungvindt, og har enda ikke prøvd guiden.

Og den er kjøpt på zygor sin nettside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...