since91 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fikk denne mailen nettopp: You have sent a payment for $12.23 USD to [email protected]. ----------------------------------- Details ----------------------------------- Amount: $12.23 USD Transaction ID: 7************ A review of the transaction raised a suspicion that it may have not been authorized. Click "here" to cancel this transaction. Email id: 637 Brukte paypal senest i går. Gikk rett på.. Trykket "here" og logget meg inn med mail og passord. Oppdaget først da at det i adressefeltet stod: http://www.plthopsc30.com/. I all hast logget jeg inn på paypal sine sider og slettet visakort-informasjonen. Fra jeg fikk mailen til jeg slettet infoen gikk det ca 5 min.. Er det mulighet for at noen har fått tak i vital information? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du bør også skifte passord i paypal snarest, slik at ingen kan logge seg på kontoen din. Det kunne også være en ide å sende en epost til paypal, og høre hva de anbefaler. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) hvis du er en av folket som bruker samme passord på alt (fyfy) så burde du bytte passord på mailen din også. btw hvordan klarte du å unngå å se at den siden der var fake? jeg så det i allefall med en gang, ting som manglet på siden + ingen av linkene eller knappene var klikkbare utenom log in Du burde også kontakte bluehost og informere at di som har den epost adressen driver en scamme side (hvis di hoster siden hos dem da) Endret 6. oktober 2009 av M3X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå