paalrh Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vet ikke om det finnes. jeg har i allefall ikke funnet den. men hadde vært kult med en seksjon hvor folk kunne poste tilbud fra nettbutikker. Evt ukas tilbud ( fleste nettbutikker har vel det nå til dags) og sånt. tenker at jeg ville i allefall surfe innom der minst en gang i uka. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vil ikke dette være akkurat det samme som å få ukas tilbud på epost? Uansett; Hvordan skulle dette bli gjort? Skulle en bare laget en tård for hver uke, og postet alle epostene med tilbud inn i denne? En egent tård for hver nettbutikk? Egen tråd for hver "sjanger" av produkter? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er også en side som heter ukenstilbud.net Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi har en tråd som brukeren Orjanp har vedlikeholdt i mange år.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=186387 Dette er vel en av de lengstlevende trådene som fortsatt er aktuelle på forumet, og all kudos til Orjanp for det.. Stenger denne tråden jeg.. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg