TMB Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvilke julekalendere som vil gå på de forskjellige kanalene i år? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 www.google.no + nrk julekalender 2009 = http://www.strikkeoppskrift.com/julekalend...9-jul-i-svingen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Takk, men noen som vet TV2 og evnt. TVNorge? Hadde håpet på at Jul i Tøyengata sendes i reprise evnt. nye episoder Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jul i Tøyengata må være noe av det dårligste som har gått på norsktv. Håper de finner på noe nytt i år. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vazelina Bilopphøggers skal visst vises på TV2, om ryktene stemmer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Haha jeg synes det var sjukt fett Vazelina Bilopphøggers skal visst vises på TV2, om ryktene stemmer. Da blir det vel 12te gang den går i reprise? -_- Endret 5. oktober 2009 av timb Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fjerde. Ikke meg i mot, jeg har mange gode minner fra denne serien. Elsket det når jeg var liten. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nissene på låven er sjef... noen som vet hva de kommer til å sende på TVNorge? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Fjerde. Ikke meg i mot, jeg har mange gode minner fra denne serien. Elsket det når jeg var liten. Joda jeg også er glad i den serien og er ikke lei den. Men jeg synes den har gått mange ganger nå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Nissene på låven er sjef... noen som vet hva de kommer til å sende på TVNorge? Nissene På Låven har jeg kjøpt på DVD. Beste julekalenderen of all time. Jeg er redd for at de dropper hele julekalenderkonseptet på TVNorge, slik som de gjorde i fjor. Endret 5. oktober 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Lenge siden det har kommet noe nytt spennende på julekalenderfronten i Norge gitt. Ganske rart igrunn, nå som norsk filmindustri går så bra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ah! Jul i svingen er koselig! Og morsomt Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 skulle ønsket de kunne laga en ny "the julekalender" serie.. jau det villa vert bærre lækkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå