Marvil Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Har kjøpt et TerraTec Cinergy 400 TV-kort som jeg ikke får installert.. Noen mente det var Nimo Codec som ødela, andre at TV-kortet var for gammelt..?? Noen mente også at jeg måtte sette ned Maskinvareakselrasjonen til None.. Noen som vet..? Lenke til kommentar
jessecd Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Prøvd med nye drivere?? Hadde noe strev med kortet selv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Var det med Radeon 9700-kortet eller TV-kortet du hadde problemer med..? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 prøv å les posten hans det var tv kortet. Peiling på kortet har jeg ikke,men den nimo packen er noe j**** dritt Lenke til kommentar
titus Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 At kortet er for gammelt er i hvert fall bare tull. Det selges fortsatt og nylig kom det nye drivere og software. Jeg har et slikt kort og er kjempefornøyd med billedkvalitet og opptaksmuligheter. Har Ti4200-grafikkort. Har du forsøkt å sette kortet i et annet PCI-spor? Mitt gamle pinnacle PCTV-kort var umulig å få til å virke i slot'en lengst fra prosessoren. (mitt hovedkort er MSI KT3 ultra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå