Dernel Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, nå har det seg slik at jeg har tenkt å kjøpe meg en Playstation 3, men jeg vet ikke helt hvilke spill jeg skal kjøpe. Har prøvd COD4 og Fifa09, og regner med at jeg kommer til å kjøpe med Fifa10. Når det gjelder COD4, likte jeg ikke helt måten man styrer siktet på. Om det er slik på de andre fps-spillene spørs nok om jeg kjøper de kun til PC. Ellers liker jeg bilspill og andre actionspill. Tenkte litt på å kjøpe med meg Burnout Paradise. Tenkte også litt på BF Bad company, men som sagt over var jeg litt skeptisk til måten man styrer siktet på. Noen andre som har noen bra spill og anbefale meg? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 uncharted 1 er jo et billig must og god oppvarming til toen som er et av årets abolutte storspill..Bilspill er vel dirt2 og det nye nfs noe av det bedre. Anbefaler en kikk på play.com, mye snacks til under tollgrensen der Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Styrer ikke siktet på noen spesiell måte. Høyre spak opp drar siktet opp. Høyre spak ned drar siktet ned osv. Du kan velge sensitivitet og evt. "inverte" siktet slik at opp går ned og omvendt. Du kan ikke inverte høyre/venstre. CoD4 er et utrolig godt spill, og 10. november kommer oppfølgeren Modern Warfare 2. Burnout Paradise er et utrolig morsomt bilspill. Realistisk, god blanding baner men også åpen by, fin blanding biler og kjøretøy. Spillene du nevner er spill som kommer til alle platformer, derfor vil jeg nevne noen utrolig gode eksklusiver til PS3: - LittleBigPlanet Platformspill der du kan lage egne brett og laste ned andres, og spille gjennom brett med andre over nettet. Mange sier det er barnslig med anmeldelser og erfaringer tilsier at det passer for både yngre og eldre. -Uncharted: Drake's Fortune Utrolig evenentyrspill med tredjepersons skyting. Føles som en 5-8 timer lang spillefilm. Uncharted 2: Among Thieves kommer 9. oktober med en onlinedel du allerede nå kan få prøve. Sjekk ut Uncharted 2-betaen på PSN. -Killzone 2 Oppfølger til Killzone på PS2. Godt FPS-spill med fantastisk grafikk og stemning. Historien er også god. Selv spilte jeg aldri Killzone1 men falt likevel inn i historien i Kz2. -Resistance: Fall of Man Personlig elsker jeg historien, fiendene og våpnene i dette spillet. God grafikk også. FPS -Resistance 2 Oppfølger til Resistance:FoM. Viderefører den gode historien, nye fiender, nye våpen, forbedret grafikk og ikke minst en svært god online-del. -MotorStorm: Pacific Rift Et av de beste bilspillene i dag etter min mening. Utrolig god grafikk, varierte baner og gameplay. Forbedret versjon av det første MotorStorm menjeg anbefaller dette fremfor det første. -inFamous Et helt fantastisk superheltspill! Herlig historie med moralske valg, spennende fiender og morsomme evner. Har skrevet en anmeldelse av dette tidligere. Endret 5. oktober 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Killzone 2 er det eneste spillet noensinne som har gitt meg følelsen av å være med i en krig. Sykt intenst til tider. Vurderer selv å kjøpe Little Big Planet. Spiller veldig lite for tiden, og det virker som et veldig casual spill som er lett å plukke opp Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Killzone 2 er det eneste spillet noensinne som har gitt meg følelsen av å være med i en krig. Sykt intenst til tider. Vurderer selv å kjøpe Little Big Planet. Spiller veldig lite for tiden, og det virker som et veldig casual spill som er lett å plukke opp Er helt enig ang. Killzone 2! Føles virkelig ut som krig. Du er en av mange soldater. LittleBigPlanet er å anbefalle. Morsomt å spille med venner, eller bare spille gjennom et brett en gang i blant, eller kanskje jobbe på et brett du har store planer for? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvordan er det forresten med brettdelingen? Vil enkelte leveler bli sensurert pga opphav? Hadde vært sinnsykt moro å spille førstebanen fra Super Mario Bros Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var ikke det at det var en dum måte å styre siktet på, det er jo liksom ingen annen måte. Men når man er vant med mus på alle fps-spill blir det bare veldig uvant ^^ Takker for svar, kan vel hende jeg kjøper eller låner Uncharted 1 før jeg evt. kjøper toern nå som den kommer ut. Så traileren i dag og det virker råbra! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det var ikke det at det var en dum måte å styre siktet på, det er jo liksom ingen annen måte. Men når man er vant med mus på alle fps-spill blir det bare veldig uvant ^^ Takker for svar, kan vel hende jeg kjøper eller låner Uncharted 1 før jeg evt. kjøper toern nå som den kommer ut. Så traileren i dag og det virker råbra! Du kan jo kjøpe en tredjeparts-kontroll til PS3en som lar deg styre med mus og en liten tastatur-sak. http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=10705 Eller den nye versjonen http://gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=23454 Men kontrollene er uvante, selvfølgelig. Er slik uansett konsoll, etter at det ble vanlig å ha to spaker. Du blir vant til det. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå