DasDiskusjonsDude Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Eg savner eigentleg bare eit slags varsel, kva du kan trykke og det kommer opp alle innlegg som har blitt svart på siden du logget ut. Men dette kan bli ganske vanskeleg for brukere som har veldig mange emner de har svart på, så det burde vere mogleg å deaktivere varslet. Flere forslag??? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Eg savner eigentleg bare eit slags varsel, kva du kan trykke og det kommer opp alle innlegg som har blitt svart på siden du logget ut. Men dette kan bli ganske vanskeleg for brukere som har veldig mange emner de har svart på, så det burde vere mogleg å deaktivere varslet.Meiner du alle trådar du har deltatt i, som har fått nye innlegg sidan sist? Mine innlegg. Legg merke til Administrer-knappen øvst. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler.Man kan fort bruke litt vel mye tid her inne. Det kan i noen tilfeller være en ulempe. Er nok mange som føler seg hjemme der ja Jeg føler meg truffet hverfall Og ikke minst forum Latias. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Det er jo eigentlig ganske sosialt også. Eg har feilpostet mange gonger, og fått 2 emner låst, pga at eg ikkje endret ein emnetittel når han admin sa eg skulle:) Gløymde det heilt:) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Litt synd det der, det skal det uansett bli slutt på. Med flere og flere som hjelper til med veilederroller tar vi like greit å bare fikser emnetitlene fremfor å bedrive å mase. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ja, men greit at du sier ifrå, sånn at vi i det heile tatt får vite at emnetittelen har litt forandret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg