DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Kva synest du om denne nettsiden? Er den bra? Er den dårleg? Skriv kva du synest er bakdeler/Fordeler! Eg synest denne siden er bra, fordi du kan diskutere saker, og stille og få svar på spørsmål, og å få høre andre sine meiningar. Endret 10. oktober 2009 av Gameplayer50 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eg tykkjer det er utruleg bra å ha ein stad å lese kva andre synes om saker óg ting, samt lære nye ting frå andre brukere. For meg er det utruleg nyttig å få mange ytringar i ulike saker, noko som igjen kan hjelpe meg å gjere opp mi eiga meining. Det er óg utruleg kjekt å berre bli kjent med andre folk, samt å hjelpe. Det er utruleg inspirerende å sjå at nokon kan dra nytte av det eg kan. Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler.Man kan fort bruke litt vel mye tid her inne. Det kan i noen tilfeller være en ulempe. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler.Man kan fort bruke litt vel mye tid her inne. Det kan i noen tilfeller være en ulempe. Det er vel eigentleg ikkje ein ulempe, det tyder bare på at siden er så bra at du bruker mykje tid på den. Kor mykje du bruker den, kjem an på om du setter begrensinger sjølv. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva skulle jeg ha gjort uten Diskusjon.no!? Hadde hatt NULL peiling på HW, og jeg hadde gått glipp av haugevis med moro og latter! Bruker 70% av fritiden min på Diskusjon.no, jo! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Litt for mye regler, noen tror diskusjon.no er en avis og at vi derfor må være veldig forsiktig med hva vi skriver. Det er et forum. Stramme regler osv. Lite tekniske dyktige folk her, i hovedsak sosiale mennesker som ønsker å koseprate. Det eneste positive med diskusjon.no er antall brukere, resten er dritt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Min erfaring er omvendt. Det finnes særs mange dyktige brukere på forumet, med høy teknisk kompetanse og annen livserfaring. Dette er meget positivt. Reglene er opprettet for å holde et ryddig og bra forum, de er kanskje etter mange sin mening strenge, men personlig synes jeg de er strenge, men rettferdige. Et forum på vår størrelse trenger gode retningslinjer for sine brukere. Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Liker at det er mange kategorier her, dog litt lettere å feilposte. Liker det enkle Diskusjon.no designet, og at man kan skifte skin etter smak Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Diskusjon.no = Farlig avhengighetsskapende! Dette er bedre enn dataspill og sex! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra en ferie/helgetur er å sjekke diskusjon.no for nye ting Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra en ferie/helgetur er å sjekke diskusjon.no for nye ting Samme her. Eg sjekker når eg kommer heim ifrå ferie, eller når eg ikkje har vert innloggget på ein stund:) Det er bra at vi kan få hjelp til ting vi lurer på. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) siden er bra, verre er det med mange av brukerene her inne som ikke klarer å oppføre seg. problemet er at moderatorene ikke gjør noe med det føler jeg(spaming osv blir sletta, men mobbing og trakkasering blir ikke slått hardt nok ned på) Når man gjentatte ganger blir slengt dritt til av samme bruker og ikke moderatorene gjør noe, blir man litt negativ til stedet. Håper dere tar dette til ettertanke Endret 14. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Litt vanskelig satt opp. Tenker da på et det er ikke så veldig bra designa. Mange flotte folk her! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Litt vanskelig satt opp. Tenker da på et det er ikke så veldig bra designa. Mange flotte folk her! Dette forumet er faktisk utrolig ryddig spørr du meg Lenke til kommentar
fsx Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 jeg liker ikke diskusjon.no det burde bli mere som freakforum.nu da man kan selge ting!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 http://www.hardware.no/bruktmarked Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Diskusjon.no er generelt bra, men er en del dårlig også.... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sååå, hvorfor er du her? forresten, dette er forumets markedsplass Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 jeg liker ikke tegnsetting og skivrefeil siden da blir det så mye lettrere å lese Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Forumet er helt knall etter min mening. Hva er det dere savner? Endret 17. november 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg