Flimzes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nei jeg kunne ikke finne noen på blocket heller, finner masse resultater på audi quattro, og nærmeste jeg har kommet er Audi V8 Quattro, men det er ikke samme bilen. Men v8 quattro er også utrolig tøff. Lenke til kommentar
crea Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du finner nok neppe noen Audi S1 liggende å slenge på finn.no så veldig ofte Brutal bil jeg gjerne skulle sett i garasjen min. Er vel ikke så altfor mange igjen av Ur Quattroen heller dessverre. Men hadde du hatt en sånn så hadde iallefall jeg snudd meg av misunnelse Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var det ikke en som het GT Coupé også? Bygd på samme kaross, men ikke så rå motor- og utseendemessig hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
crea Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var det ikke en som het GT Coupé også?Bygd på samme kaross, men ikke så rå motor- og utseendemessig hvis jeg ikke husker feil? Det tror jeg du har rett i. Disse hadde vel ikke de klassiske bredda skjermene. Hadde de i det hele tatt quattro? Har dessverre for lite kunnskap om klassiske Audi'r. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var det ikke en som het GT Coupé også?Bygd på samme kaross, men ikke så rå motor- og utseendemessig hvis jeg ikke husker feil? Ja, den ligger det faktisk noen av på Finn.no også Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var det ikke en som het GT Coupé også?Bygd på samme kaross, men ikke så rå motor- og utseendemessig hvis jeg ikke husker feil? Det tror jeg du har rett i. Disse hadde vel ikke de klassiske bredda skjermene. Hadde de i det hele tatt quattro? Har dessverre for lite kunnskap om klassiske Audi'r. Jeg har selv for lite peil på det området, så håper noen kunne utfylle mitt svar litt hvis det i det hele tatt stemte siden meg og søkemotorer går dårlig sammen Det jeg vet om Audi er vel det lille jeg lærte meg når fatter´n hadde en 86´ 100 2,2TQ avant Artig bil med greit skyv til tross for sine nesten 1800kg! Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Dette er bilen sin! :D 120 laken bare :bbb Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Plastic´s not THAT fantastic Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva som er tøft ja... IMO: http://www.youtube.com/watch?v=ezbritFwopw Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Var det ikke en som het GT Coupé også?Bygd på samme kaross, men ikke så rå motor- og utseendemessig hvis jeg ikke husker feil? Det tror jeg du har rett i. Disse hadde vel ikke de klassiske bredda skjermene. Hadde de i det hele tatt quattro? Har dessverre for lite kunnskap om klassiske Audi'r. Jeg har selv for lite peil på det området, så håper noen kunne utfylle mitt svar litt hvis det i det hele tatt stemte siden meg og søkemotorer går dårlig sammen Det jeg vet om Audi er vel det lille jeg lærte meg når fatter´n hadde en 86´ 100 2,2TQ avant Artig bil med greit skyv til tross for sine nesten 1800kg! i følge wiki så hadde den mulighet for quattro. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hva som er tøft ja... IMO: http://www.youtube.com/watch?v=ezbritFwopw AMG Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Du finner nok neppe noen Audi S1 liggende å slenge på finn.no så veldig ofte Brutal bil jeg gjerne skulle sett i garasjen min. Er vel ikke så altfor mange igjen av Ur Quattroen heller dessverre. Men hadde du hatt en sånn så hadde iallefall jeg snudd meg av misunnelse http://www.blocket.se/gavleborg/Audi_URQua...tm?ca=8&w=3 http://www.blocket.se/kronoberg/Audi_urqua...;w=3&last=1 http://www.blocket.se/ystad/Audi_urquattro...tm?ca=8&w=3 Holy s*** for noen biler altså. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ikke lenge til de er veteran Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er egentlig godt tenkt, bor i sverige nå, skal bo her i ca 6 år, da rekker de å bli veteran passe til jeg skal flytte tilbake til norge Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Dette er bilen sin! :D 120 laken bare :bbb BMW er flotte biler... og vurderer faktisk en BMW i 5-serien (helt ny) nestegang jeg skal ha meg bil... Men slik styling som er avbildet her blir bare overkill. Denne BMW'en hadde vært myyye finere uten all den stylingen. Inntrykket man får når man ser en slik bil er at den som kjører/sitter på er langere. Men det er vel kanskje det som er meningen..... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Dette er bilen sin! :D 120 laken bare :bbb Det romskipet av en 318 var ikke mye stilig. Så bare ut som en bastard med all plastikken, falsk E46 front og E60 felger. Ville heller kjøpt en med skikkelig motor som ikke er voldtatt: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19221073 Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Veltebur er ikke noe særlig i gatebil. Folk sitter på å spør hva du skal med veltebur, så svarer du "i tilfelle ulykke". Virker jo som en sabla stabil sjåfør da Bytt ut "veltebur" med "bilbelte og airbag" i den posten der, så skjønner du sikkert hvor fjernt det der egentlig hørtes ut Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Veltebur er ikke noe særlig i gatebil. Folk sitter på å spør hva du skal med veltebur, så svarer du "i tilfelle ulykke". Virker jo som en sabla stabil sjåfør da Bytt ut "veltebur" med "bilbelte og airbag" i den posten der, så skjønner du sikkert hvor fjernt det der egentlig hørtes ut sant nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå