hakkannen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ...og Chevrolet leverte enkelte biler med 454 motor på 450 hester. Ikke dårlig for en sugemotor, bare tenk om du monterte på en kompressor! Og effekten var i realiteten mer, men ble satt som 450hk av forsikringsmessige årsaker.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Og effekten var i realiteten mer, men ble satt som 450hk av forsikringsmessige årsaker.. Jeg som alltid har trodd det var sleggefaktoren og for å være sikker på at alle maskinene minst klarte HK "kravet" Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er helt klart tøffest å bygge selv Har selv bygget denne om alle snur seg etter Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er helt klart tøffest å bygge selv Har selv bygget denne om alle snur seg etter Karosseriet så merkverdig likt ut Toyota 4Runner, har Toyota sagt noe på dette? hvordan fikk du dette selvbygget godkjent? men fra spøk til revolver, for meg ser det ut som bilen er blitt "arctic trucka": heva, satt på feite hjul, litt større hjulbuer(?) ekstralys, stigetrinn og Krom speilcover? er det forresten en rustflekk jeg ser nede på fangeren forran? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Den var tøff Kanskje ikke så mye som er gjort eller? Edit: Men det som er gjort er gjort riktig Endret 7. oktober 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det er meget observange karer vi har med å gjøre her på forumet. Det stemmer at bilen er en Toyota 4-Runner. Alt er nesten orginalt, all krom er orginal, samt stigtrinn. 4Runner er en meget velutstyrt bil. Satt på noen relativt små skjermbreddere. Også er den er hevet 4cm (godkjent i vognkort), og godkjent med alternativ dekkdimmensjon (31"). Men som dere kanskje ser står det 35" på bilen. Det er litt arbeid å få plass til disse. Det minner mye om hva artic truck gjør for 10 ganger den prisen jeg gjorde det for. Å ja, fangeren lider av rust Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Begynte å lure når jeg så det sto: Godkjent med 31" i vognkortet, men stemte bedre at det sto 35" på den nå 35/12,5-15? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Kjørte en Tahoe med 5.3 L med rundt 300HK'er for noen mnd. siden. Kan vel ikke akkurat si at den dro skinnet av pølsa... men lyden var ikke dum Skjønner jo at noen liker disse bilene... de er jo tøffe og se på, samt at de ser muskuløse ut og høres ut som en lastebil når man drar på litt. Men direkte kjapp synes jeg ikke den var. Med tanke på at det er en 5.3 liter med rundt 300 gamp. Så en test på dinside.no som målte bensinforbruket til 1.6 liter ved blandet kjøring(!!!) Dette var dog en litt eldre Tahoe... men alikevel... Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Av hva som er tøffest, kan det ikke være mye tvil. Av japansk må det bli enten Supra eller Skyline. 3000GT, RX-7 og ikke minst 300ZX er også bra alternativer (regner med alle vet hvilke bilmerker det er snakk om). Europeisk, så er Cosworther noe av det tøffeste. Selvsagt også alt av ekte M'er fra BMW, ekte S- og RS'er fra Audi og SL'er fra Mercedes. Amerikansk, så er det Challenger, Charger og Mustang som gjelder, da helst av de gode gamle klassikerne. Gidder ikke å nevne italienere, det blir i grenseland vulgært. Lenke til kommentar
Chrystal Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva JEG syntes er tøffest? Jeg absolutt elsker "wunderbaum-rånerne". Dvs: ungutter som nettopp har rundet 20 år som råner rundt i en rusten volvo 850 med en groteskt stor haug av wunderhaum hengende. Og sette bassen på fullt og spille Ace of Base, er heller ingen dum ide for å sjarmere meg i sjenk. Biler gjemt under ekle spoilere, er derimot en ting jeg misliker sterkt. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ta vekk rusten og bytt ut Ace of Base med noe annet, så er dette helt kurant Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) For min del er jeg enig i en litt halvdiskret tysker med store krefter under panseret. Si en Passat 2009 cc eller en Audi S6 med en skikkelig grom lyd og 250+hk. Endret 11. oktober 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
rublings Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Må bli sleepere.. Elsker dem.. Et mildt eksempel må være bilen jeg skal til å kjøpe nå, en Mazda 626 v6. Veldig diskre stylling på en typisk "bestefarsbil. 164hk og 1280kg drar fra 320 og diverse andre typiske kvikke biler. Alltid morsomt å dra ifra bmw-rånerne i sine "super-raske" 320'er Men dette blir jo en veldig mild sleeper. Enda bedre med typiske gamle tyskere som Golf 1 og lignende som ser nesten original ut, men som samtidig har 250+ hester Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Bilen du nevner der har et overraskende godt drag ja En kompis av meg skal til å selge en sånn nå, utrolig fin med litt senk, gun metal-grå felger og grei senk på mørk grå bil.. Sleeper er tøft Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Min bil er den aller tøffeste :------) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Dette er tøft: SL65 AMG Black Series og selvfølgelig Quattro Endret 11. oktober 2009 av AsbjørnH Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Dette er tøft: SL65 AMG Black Series *bilder* og selvfølgelig Quattro *bilder* off, bare amg'en var fin her, resten (n) Endret 12. oktober 2009 av WheelMan fjernet bilder i quote Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er det mulig å få tak i en quattro i dag? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 @joamac Jaja, hver sin smak. Synes ikke Quattroen er "kjempepen", men jeg synes den er knalltøff! @Flimzes Har ikke funnet noen fine eksemplar på AutoDB eller Finn.no, kan godt hende jeg har lett dårlig. Hadde jo vært stas å få kjøpt seg en strøken slik en, og modernisere den med diskré styling og xenon lykter (selvfølgelig nøye gjennomført) Jeg synes den er knalltøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå