Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er tøffest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er helt klart tøffest å bygge selv :)

 

Har selv bygget denne om alle snur seg etter :p

Karosseriet så merkverdig likt ut Toyota 4Runner, har Toyota sagt noe på dette? hvordan fikk du dette selvbygget godkjent?

 

men fra spøk til revolver, for meg ser det ut som bilen er blitt "arctic trucka": heva, satt på feite hjul, litt større hjulbuer(?) ekstralys, stigetrinn og Krom speilcover?

 

er det forresten en rustflekk jeg ser nede på fangeren forran?

Lenke til kommentar

Det er meget observange karer vi har med å gjøre her på forumet.

 

Det stemmer at bilen er en Toyota 4-Runner.

Alt er nesten orginalt, all krom er orginal, samt stigtrinn. 4Runner er en meget velutstyrt bil.

Satt på noen relativt små skjermbreddere.

Også er den er hevet 4cm (godkjent i vognkort), og godkjent med alternativ dekkdimmensjon (31").

 

Men som dere kanskje ser står det 35" på bilen. Det er litt arbeid å få plass til disse.

 

Det minner mye om hva artic truck gjør for 10 ganger den prisen jeg gjorde det for.

 

Å ja, fangeren lider av rust :p

Lenke til kommentar

Kjørte en Tahoe med 5.3 L med rundt 300HK'er for noen mnd. siden.

 

Kan vel ikke akkurat si at den dro skinnet av pølsa... men lyden var ikke dum :)

 

Skjønner jo at noen liker disse bilene... de er jo tøffe og se på, samt at de ser muskuløse ut og høres ut som en lastebil når man drar på litt. Men direkte kjapp synes jeg ikke den var. Med tanke på at det er en 5.3 liter med rundt 300 gamp.

 

Så en test på dinside.no som målte bensinforbruket til 1.6 liter ved blandet kjøring(!!!)

Dette var dog en litt eldre Tahoe... men alikevel...

Lenke til kommentar

Av hva som er tøffest, kan det ikke være mye tvil. Av japansk må det bli enten Supra eller Skyline. 3000GT, RX-7 og ikke minst 300ZX er også bra alternativer (regner med alle vet hvilke bilmerker det er snakk om). Europeisk, så er Cosworther noe av det tøffeste. Selvsagt også alt av ekte M'er fra BMW, ekte S- og RS'er fra Audi og SL'er fra Mercedes. Amerikansk, så er det Challenger, Charger og Mustang som gjelder, da helst av de gode gamle klassikerne.

 

Gidder ikke å nevne italienere, det blir i grenseland vulgært.

Lenke til kommentar

Hva JEG syntes er tøffest? Jeg absolutt elsker "wunderbaum-rånerne". Dvs: ungutter som nettopp har rundet 20 år som råner rundt i en rusten volvo 850 med en groteskt stor haug av wunderhaum hengende. Og sette bassen på fullt og spille Ace of Base, er heller ingen dum ide for å sjarmere meg i sjenk.

 

Biler gjemt under ekle spoilere, er derimot en ting jeg misliker sterkt.

Lenke til kommentar

Må bli sleepere.. Elsker dem.. Et mildt eksempel må være bilen jeg skal til å kjøpe nå, en Mazda 626 v6. Veldig diskre stylling på en typisk "bestefarsbil. 164hk og 1280kg drar fra 320 og diverse andre typiske kvikke biler. Alltid morsomt å dra ifra bmw-rånerne i sine "super-raske" 320'er :D Men dette blir jo en veldig mild sleeper. Enda bedre med typiske gamle tyskere som Golf 1 og lignende som ser nesten original ut, men som samtidig har 250+ hester :D

Lenke til kommentar

@joamac

Jaja, hver sin smak. Synes ikke Quattroen er "kjempepen", men jeg synes den er knalltøff!

 

@Flimzes

Har ikke funnet noen fine eksemplar på AutoDB eller Finn.no, kan godt hende jeg har lett dårlig.

 

Hadde jo vært stas å få kjøpt seg en strøken slik en, og modernisere den med diskré styling og xenon lykter (selvfølgelig nøye gjennomført) :dribble:

Jeg synes den er knalltøff :D

 

 

 

audi_quattro-20v_89.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...