Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er tøffest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og med tøff bil mener vi?

Typisk "pimpa" Volvo 740 eller f.eks Toyota Supra?

(Ville heller sett en overpowra supra kjøre sakte forbi, enn en 740 med full gass og alt for mye lyd).

Edit: Er selfølgelig veldig delt syn på hva som er en tøff bil da :p

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Amerikansk muskelbil som triller rolig forbi og plutselig åpner alle slusene og det høres ut som verden skal gå under :p

Lenke til kommentar

Hvorfor må man gjøre så mye med bilen da? Du blir ikke den kuleste av å ha den mest senka bilen med den største kembobrødristerpotta som subber i fartdumpene. Det blir for harry. Kjør noe plain du kanskje har satt inn et større anlegg i. Holder det.

edit: leifern var innom

Endret av Krisdoffer
Lenke til kommentar

min første bil var en original golf 2 1986 modell. ALT originalt på den, fine originale vw alufelger på sommer og vinter. gjorde ingenting med bilen, eneste jeg gjorde var å sette inn en 350 watt's sub i bagasjerommet og ny spiller. dunka som bare det.

man trenger ikke bruke masse penger på å pimpe opp bilen. man blir fort lei.

Lenke til kommentar
min første bil var en original golf 2 1986 modell. ALT originalt på den, fine originale vw alufelger på sommer og vinter. gjorde ingenting med bilen, eneste jeg gjorde var å sette inn en 350 watt's sub i bagasjerommet og ny spiller. dunka som bare det.

flink gutt :)

Lenke til kommentar
Stor M POWER Skrift Foran Vindu

:D

.. på en bil med helt alminnelig motor. Nei, enhver bil som lover mer enn den kan holde er teit. Hvis jeg noengang får råd til å kjøpe en bil med s-er, m-er, r-er og den slags i navnet, skal jeg be dem pent om å pelle av merkene før overlevering. En bil skal være så diskret som mulig, og det er ingen grunn til å tro at man selv er i stand til å gjøre en bedre jobb enn et digert designteam.

Lenke til kommentar

flink gutt :)

å?

orka ikke opphore noe med den. uansett hadde jeg den bare noe måneder. kjøpte meg ny bil, saab 9000 cs 1992 modell 16v 2 liter 131 hk. mere enn nokk å fylle bensin på. har ikke gjort noe med bilen, ingen trim eller turbo eller noe. helt original. eller, er 3 ting jeg har gjort. flytta suben fra golfen over til saaben, satt på et litt større enderør på enden av eksosrøer (INGEN effekt/effektanleggoppleg) kunn for at det ser litt bedre ut. og kjøpte orginale aero felger :) eneste som gjenstår er å få fiksa lakk rust. ellers er bilen strøken. lav km stand også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...