martin8763647 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hva syntes dere er tøffest, å ha en yr bil som mange andre har eller bruke litt penger å bygge en tøff bil som mange snur seg etter når du freser forbi? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Og med tøff bil mener vi? Typisk "pimpa" Volvo 740 eller f.eks Toyota Supra? (Ville heller sett en overpowra supra kjøre sakte forbi, enn en 740 med full gass og alt for mye lyd). Edit: Er selfølgelig veldig delt syn på hva som er en tøff bil da Endret 5. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det kommer an på bilen man bygger. Dette er ganske tøft. Den her, derimot, ser relativt dum ut. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Som sagt, delte meninger Jeg synes denne ser syykt harry ut, men denne er nydelig Er såklart en viss prisforskjell, men får billigere supraer og dyrere volvoer. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=2167005 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "ny-klassisk" sportsbiler alla 190E 16Ventiler eller amg sierra cosworth er jo ikonbiler som er litt stili men og litt harry. men ingenting slår en skikkelig sleeper. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Sleeper er tøft Holder på med en selv for tiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Amerikansk muskelbil som triller rolig forbi og plutselig åpner alle slusene og det høres ut som verden skal gå under Lenke til kommentar
picpac Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Denne Endret 5. oktober 2009 av picpac Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne er ikke noe spesielt med at den er opphora med en motor på over 500 hk. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Hvorfor må man gjøre så mye med bilen da? Du blir ikke den kuleste av å ha den mest senka bilen med den største kembobrødristerpotta som subber i fartdumpene. Det blir for harry. Kjør noe plain du kanskje har satt inn et større anlegg i. Holder det. edit: leifern var innom Endret 6. oktober 2009 av Krisdoffer Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 min første bil var en original golf 2 1986 modell. ALT originalt på den, fine originale vw alufelger på sommer og vinter. gjorde ingenting med bilen, eneste jeg gjorde var å sette inn en 350 watt's sub i bagasjerommet og ny spiller. dunka som bare det. man trenger ikke bruke masse penger på å pimpe opp bilen. man blir fort lei. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 min første bil var en original golf 2 1986 modell. ALT originalt på den, fine originale vw alufelger på sommer og vinter. gjorde ingenting med bilen, eneste jeg gjorde var å sette inn en 350 watt's sub i bagasjerommet og ny spiller. dunka som bare det. man trenger ikke bruke masse penger på å pimpe opp bilen. man blir fort lei. flink gutt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Stor M POWER Skrift Foran Vindu .. på en bil med helt alminnelig motor. Nei, enhver bil som lover mer enn den kan holde er teit. Hvis jeg noengang får råd til å kjøpe en bil med s-er, m-er, r-er og den slags i navnet, skal jeg be dem pent om å pelle av merkene før overlevering. En bil skal være så diskret som mulig, og det er ingen grunn til å tro at man selv er i stand til å gjøre en bedre jobb enn et digert designteam. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=2167005 Mulig noen kan legge ut bilde for oss som ikke bor i Nettby? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 min første bil var en original golf 2 1986 modell. ALT originalt på den, fine originale vw alufelger på sommer og vinter. gjorde ingenting med bilen, eneste jeg gjorde var å sette inn en 350 watt's sub i bagasjerommet og ny spiller. dunka som bare det. man trenger ikke bruke masse penger på å pimpe opp bilen. man blir fort lei. flink gutt å? orka ikke opphore noe med den. uansett hadde jeg den bare noe måneder. kjøpte meg ny bil, saab 9000 cs 1992 modell 16v 2 liter 131 hk. mere enn nokk å fylle bensin på. har ikke gjort noe med bilen, ingen trim eller turbo eller noe. helt original. eller, er 3 ting jeg har gjort. flytta suben fra golfen over til saaben, satt på et litt større enderør på enden av eksosrøer (INGEN effekt/effektanleggoppleg) kunn for at det ser litt bedre ut. og kjøpte orginale aero felger eneste som gjenstår er å få fiksa lakk rust. ellers er bilen strøken. lav km stand også. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.nettby.no/user/files.php?user_i...lder_id=2167005 Mulig noen kan legge ut bilde for oss som ikke bor i Nettby? Dette bør fungere Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 uten veltebur hadde jeg vært helt for den bilen. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Syns ikke den var spesielt stygg jeg da Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Veltebur er ikke noe særlig i gatebil. Folk sitter på å spør hva du skal med veltebur, så svarer du "i tilfelle ulykke". Virker jo som en sabla stabil sjåfør da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå