branick Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bare lurte på om jeg er den eneste som får disse. Har aldri mottatt mailer fra denne adressen tidligere, men nå har det kommet 2 allerede i dag med lumske linker jeg ikke tør åpne engang! Kan jeg sperre alle innkommende mail fra dette domenet når jeg har hotmail? -Øivind- Lenke til kommentar
Mathias-S Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det at det står [email protected] i avsenderfeltet betyr ikke nødvendigvis at noen med tilknytning til det domenet har sendt det. Men dersom du får flere fra det domenet, kan du blokkere det slik: - Trykk "Alternativer" øverst til høyre - Trykk "Flere alternativer" i menyen som kommer opp - Under "Søppelpost", trykk på "Sikre og blokkerte avsendere" - Trykk "Blokkerte avsendere" - I feltet "Blokkert e-postadresse eller domene" skriver du inn "mr.com" (uten anførselstegnene). Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Takker og bukker Endte opp med 11 stykker i dag, og aldri fått noen tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå