Gå til innhold

Case-mod inn i varmen igjen?

Anbefalte innlegg

Det var en gang en side som het Overklokking.no og som tok for seg ufattelig mye artig rart,deriblant casemods.

Ser at dere har vært flinke til å fått "Verdens ende" på forsiden av hw.no noe som i og for seg er veldig bra og med en direktelink til tråden...men det er så ufattelig mye andre prosjekter som kunne ha fortjent akkurat samme oppmerksomheten og ikke bare fordi vedkommende er skribent/tester for nettverket.

Ta dere en titt i worklogg-kategorien og se hva annet dere finner av snaks og dere vil ha masse artikkler og velge blant og økt trafikk til forumet osv osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp og takk for tips!

Det er vel absolutt på tide med en ny tur inn på den delen av forumet igjen. Likevel vil jeg gjerne oppfordre folk til å sende oss tips dersom man kommer over en ekstra gjennomført casemod, enten det er din egen eller andres.

Det med at Verdens ende har kommet på forsiden har intet å gjøre med at Jørgen også skriver for oss, det har å gjøre med at han faktisk spurte om det kunne ha en intresse. Selvfølgelig er terskelen for at han tar kontakt lavere enn for andre skulle jeg tro, da vi allerede har daglig kontakt. Men igjen, bare tips oss også, det verste svaret man kan få er at man må gjøre litt mer med prosjektet før vi klistrer det ut over forsiden.

Lenke til kommentar

Jeg kan vel også dryppe at det i ny og ne, men kanskje ikke ofte nok, legges ut ingresser om slikt. Jeg fullførste forøvrig nettopp en litt større artikkel om et annet prosjekt på forumet.

Videre så er også ett av poengene med prosjektet mitt "Verden ende" ikke bare å få vist frem det jeg bygger. Jeg har et lite håp om at slike ting vekker interesse og vilje blant flere. Send meg gjerne en PM med tips om ditt eller andre sine prosjekter som hører hjemme på hardware.no, så skal jeg ta vurderingen videre :-)

Lenke til kommentar

Hallo folkens!

Casemods er bra greier, jeg har selv publisert noen med masse positiv feedback.

Men jeg har en litt mer 30-talls Reodor Felgen-stil, der ingenting ser ut som det kom rett fra butikken.

Gjerne med innebygget klokke, 5" CRT-skjerm, radiorør som stikker ut osv...

Er det mulig at dere vier mitt neste prosjekt litt oppmerksomhet når den er ferdigstillt?

Kan hinte om at den er høy, har innebygde høyttalere med bass, vekkerklokke, og ser ut som en 30-talls radio av billigste merke :-)

Det er hovedsaklig det den skal brukes til også, derfor har ikke nettopp denne maskinen innebygget skjerm, slik som de andre har.

Portfolio:

coelacanth0029.jpg

coelacanth0033.jpg

1175.jpg

Den øverste er basert på Vias Mini-ITX hovedkort, og de er langt fra Linux-vennlige. Sliter med stabiliteten. Den nederste er basert på laptopdeler.

I fremtiden vil jeg slakte netbooks, tror jeg.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...