Majjan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi har testet ut Microsofts nye teknologiske dippedutt. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg kan heller ikke med hånden på hjertet si at jeg umiddelbart ser hvordan dette skal brukes i 'ordentlige' spill. Men det er tydelig, siden mange utviklere har vist interesse for det nye verktøyet, at det er mange der ute som vil kunne utnytte dette godt. Jeg følger med i spenning. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Natal er veldig spennende og har stort potensiale. Bruker selv trackir når jeg spiller arma, flysim eller andre spill og det er med på å gjøre innlevelsen så mye større , Natal tar jo dette mange steg vidre og jeg tror vi kommer til å se interaktivitet på et helt nytt nivå når denne teknologien har modnet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Forsinkelse er aldri bra, håper de klarer å ordne det, dette har for meg vært et vesentlig problem med PS2 sin eyetoy også (noe anmeldere mirakuløst ikke har påpekt). om et femtedels sekund er riktig så er det 200 ms, man må ned en femtedel ihvertfall for å få noe schwung på det. AtW Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Håper de lager noen gode FPS ut av det. Kontrollerne er dårlig egnet til dette og jeg er drittlei av å ha rompen klistret til sofaen. Hvis jeg kunne kombinere spilling og trening hadde begge vært betydelig mer underholdende. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 dette var akkurat grunnen til jeg solgte min wii. forsinkelse Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 bare kjapt for hardcore spill, ser for meg den vil utkonkurrere ting som feks TrackIR, bare der har man jo stort bruksområde i simulatorer som ArmA, ArmA 2, Op.Flashpoint, og vanlige FPS også og fly/bil spill. Flust av tittler som alrede kan implementers med slik tekonologi uten at det vil koste stort. Interaktive spill feks physics inpirerte spill som Penumbra, hvorpå man løser gåter/åpner dører osv ved å heller gjør tingene i luften. Kan se for meg det i det minste er like morsomt så å hamre på en tast eller drive å rotere musa randomly rundt. Alt fra å tegne boxer i Trine til å tørke av seg blod/skitt/vann fra ansiktet/masken i FPS spill for å gjøre ting mere intenst. De greier sikkert å finne på et eller annet Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 boksespill kunne vel vært en mulighet Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 tenk deg tekken 7 med dette Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 tenk deg tekken 7 med dette LOL, da hadde i allefall jeg tapt noe så grønnjævli. Kan ikke akkurat si at jeg klarer veldig mange av de triksa man gjør i tekken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg finner teknologien i seg selv, mer interessant enn eventuelle spill som kan brukes. Ble positivt overrasket over første filmen, men var allerede da skeptisk til forsinkelsen, som nærmest var fraværende. Men morsomt å se at utviklingene begynner å gå lengr og lengre vekk fra den klassiske håndkontrollen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg