Krissern_ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 heisann:D Har kjøpt meg ny xbox nå og har laget et silver-medlemsskap... Skjønner bare ikke hvordan jeg får aktivert den gratis gold-prøveperioden? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 det går automatisk. Hvis du har laget en ny gamertag. (mulig du må gjøre det på selve xboxen og ikke på xbox.com) sjekk profilen din, det står der. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette har altså ikke fungert. Hvis jeg prøver å spille et spill online får jeg beskjed om at jeg må logge inn på n konto med gold medlemskap Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) du får bite i den sure løken og kjøpe xbox live da. Endret 21. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 På xbox.com er det jo en liten tutorial om hvordan du lager deg denne prøveperioden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå