wooldoor Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Wall-e på blu-ray i Kristiansandsområdet? Var innom de fleste butikkene i forrige uke men alle var utsolgt? Send meg gjerne en PM hvis du vet om ett sted som har den Lenke til kommentar
hitchcock Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Wall-e på blu-ray i Kristiansandsområdet?Var innom de fleste butikkene i forrige uke men alle var utsolgt? Send meg gjerne en PM hvis du vet om ett sted som har den stekk på cdon.com å kjøp den derhttps://www.diskusjon.no/style_images/main_gfx/folder_post_icons/icon10.gif Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Litt skeptisk på leveringstida på nett. Skulle hatt den senest på torsdag. Men godt tenkt Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vært over alt i sørlandsparken og kvadraturen? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Det er mange butikker som selger DVDer i kristiansand, og de fleste selger også BD, så det er bare å leite rundt. Endret 5. oktober 2009 av Panerai Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er vel ikke DVDer han er ute etter da, men... Endret 5. oktober 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Beklager feil ordbruk, mente selvsagt Blue Ray. Og de fleste som selger DVD selger også BD. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hadde jeg vært Trådstarter hadde jeg bestilte filmen fra platekompaniet.no fort som fy og satset på at den kom fram i tide. Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror jeg har vært innom de fleste butikker og bensinstasjoner i sørlandsparken, kvadraturen og Vågsbygd ja. Takk for tips Jonas2k Har bestilt fra platekompaniet. De sender normalt innen 24 timer. Satser på det holder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå