Hansforum Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Mitt første portrett her på forumet. Kamera: Canon IXUS 800 IS Blender: f/2,8 Lukkertid: 1/60 sek. Jeg ønsker tilbakemeldinger hva var bra og ikke. Spesielt etterbehandling, hva ville dere gjort for å forbedret bildet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 For mye katt, for lite kvinne. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Dama skulle hatt haka uppå hodet til katten, den får litt for mye oppmerksomhet. Og den ramma var vel litt i tykkeste laget? Smak og behag, men jeg foretrekker tyn/ingen ramme. Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Bildet formilder ingen følelser eller spesielle forhold mellom katten og kvinnen. For det første bør ansiktet til kvinnen vises og det bør være en eller annen form for kontakt mellom dem. Nå er det bare et bilde av en som holder en katt og ingenting mer. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for gode tilbakemeldinger, skal ta de med meg videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå